Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB stick verandert in MP3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een SanDisk Cruzer® Micro U3 4GB besteld. Later bedacht ik me dat ik ook wel een flash mp3-speler zou willen hebben en toen dacht ik ineens aan het combineren van die twee. :?

Ik weet dat er MP3-spelers bestaan met en zonder intern geheugen die je kunt uitbreiden met bijvoorbeeld SD-cards. Ik vroeg me alleen af of dit ook mogelijk is met een MP3-speler die wordt uitgebreid met een USB stick. Op die manier heb je een goedkope speler met veel geheugen en hoef je niet altijd je mp3 speler mee te nemen als je alleen je USB-stick gaat gebruiken.

Toevallig vond ik een apparaat dat speciaal voor de Cruzer Micro ws gemaakt, namelijk de Sandisk MP3 Companion. Helaas is dat ding uit de handel omdat hij erg slecht in elkaar zat en ook ontzettend lelijk is.

Verder is er nog een dergelijk apparaat voor in de aanstekerplug in de auto, die muziek naar je autoradio zendt. Maar dit is dus geen draagbare mp3-speler.

Ik vraag me dus af of er een verbeterde versie bestaat van die MP3 Companion, heeft iemand hier wel eens van gehoord of vinden jullie dit een slecht idee en moet ik maar gewoon met een mp3 speler en een usb stick rondlopen of iets anders verzinnen?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Of je mp3 speler als usb stick gebruiken.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 17:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Met Arunia ^^

Ik denk niet dat er nog veel van zulke oplossing zijn of gemaakt gaan worden aangezien MP3-spelers al als veredelde USB-stick te krijgen zijn.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is ook zo, ik heb alleen die cruzer gekocht omdat die zo klein is en ik die aan m'n sleutelbos bijvoorbeeld kan hangen.

Verder kun je op deze manier goedkoop het geheugen van je mp3-speler upgraden aangezien usb-sticks behoorlijk goedkoper zijn dan mp3-spelers van hetzelfde formaat.
De combo mp3-speler zonder intern geheugen (vaak al voor een tientje of zelfs minder) met een usb-stick is al goedkoper dan een flash mp3-speler.

Ik bedacht me net dat je vroeger ook zoiets had van Creative

Het was verder ook maar een ideetje. Als ik wat bruikbare Chinese connecties had liet ik er wel een maken. Zou best aanslaan denk ik als je zoiets als die Muvo had, maar dan geschikt voor alle usb sticks.

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:12
Vaak kunnen apparaten niet meer aan dan 4Gb dus veel upgraden kun je sowieso niet. Wat je wel kan kopen is zoiets: cardreader mp3 of zoiets

Dit is wel een vertrouwde zaak, minder dat 10 euro en gratis verzendkosten, je moet alleen wel 2 weken of iets meer wachten tot dat een product gearriveerd is.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:05
Die zijn wel interesant eigenlijk. SD kaarten kun je kopen voor ongeveer 12 euro per 1GB, dus dat valt dan nog wel te doen. SD is ook niet zo heel erg groot.
Pagina: 1