Toon posts:

Ghost MultiCast en WiFi adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb even een vraagje. In hoeverre is het mogelijk om middels een LinkSys WMP54G PCI WiFi kaartje een Ghost Image te maken via Ghostcast Server? Is dat uberhaupt mogelijk of niet? Je zit natuurlijk met de security settings (WEP, etc...) die je ergens kwijt moet. Ik was even nieuwsgierig of iemand dit al voor elkaar heeft gekregen of niet. Ik hoop graag van jullie te horen.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties,

Svanur.

Verwijderd

Dat ten eerste idd je kunt niet met je wlan connecten, maar dan nog is 54mbps wel een beetje traag om een ghostje eroverheen te trekken.

zou gewoon een kabeltje leggen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien zou je een WinPE-cd kunnen maken, met de wireless erin. En dan vandaaruit ghosten ipv met een dosflop...
http://www.stevenomalley.com/ heeft ook al wat wireless geintegreerd, en enige aangepaste drivers zijn op deze site beschikbaar.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ok dank je, ik zal er eens mee gaan stoeien.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
voor de lazy mensen staat

op

http://www.xtremeweb-hosting.net/bartpe/

strax 3 versie's

1x bartpe (klaar)
1x winpe (bartpe+wa extra's)
1x winpe + zie bovenstaande + citrix client

upping @300kb/sec zal strax er wel op staan dus :)

zitten al flink wa drivers in, met wa geluk ook je wifi card :)

[ Voor 25% gewijzigd door Dutch2007 op 22-06-2007 10:27 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Als je het voor elkaar krijg om je driver te laden met daarin de settings dan ben je er gewoon.

Zo werken de huidige Ghost bootflops ook. En bij de drivers kan je ook opgeven of het 10Mbit of 100Mbit moet zijn. Dus kan me voorstellen dat het wel mogelijk is.

Maar waarom je het zou willen 8)7. Pak gewoon lekker een kabel vele male sneller. Want draadloos is echt bedroevend |:(
Pagina: 1