Hoi,
Momenteel ben ik bezig met een programma te schrijven voor een CRM applicatie. Een CRM-applicatie bestaat uit .ASPX pagina's gebaseerd op .NET1.1; Ik heb nu een externe applicatie geschreven die werkt op de .NET2.0.
Doordat ik nu probeer vanuit CRM (met een knop) een .NET2.0 pagina aan te spreken werkt mijn code niet. Als ik de code (class library .Dll) probeer met een windows-applicatie (importeren van .dll reference), werkt dit zonder probleem en wordt alles netjes naar een .txt file geschreven.
Maar nu moet ik dus een "Webservice" ofzo maken die dit ook doet.. Maar als ik dit wil oproepen via CRM (via custom made button) heeft dit een error ..
Is er geen mogelijkheid om vanuit een .NET1.1 Pagina een .NET2.0 op te roepen ?? Of hoe kan je bijv. een applicatie schrijven in .NET1.1
Want met mijn Visual Studio 2005 kan ik enkel .NET2.0 schrijven..
Hopelijk snappen jullie ongeveer wat ik wil zeggen .. Hieronder ziet u de foutmelding als ik tracht de pagina aan te spreken vanuit een .NET1.1 .aspx Pagina
Mijn Foutmelding als ik de map in IIS op .NET2.0 instel (het is een .NET2.0 applicatie):
Mijn Foutmelding als ik de map in IIS op .NET1.1 instel:
Mvg,
Frederic
PS: Hopelijk staat mijn vraag hier juist ?
Momenteel ben ik bezig met een programma te schrijven voor een CRM applicatie. Een CRM-applicatie bestaat uit .ASPX pagina's gebaseerd op .NET1.1; Ik heb nu een externe applicatie geschreven die werkt op de .NET2.0.
Doordat ik nu probeer vanuit CRM (met een knop) een .NET2.0 pagina aan te spreken werkt mijn code niet. Als ik de code (class library .Dll) probeer met een windows-applicatie (importeren van .dll reference), werkt dit zonder probleem en wordt alles netjes naar een .txt file geschreven.
Maar nu moet ik dus een "Webservice" ofzo maken die dit ook doet.. Maar als ik dit wil oproepen via CRM (via custom made button) heeft dit een error ..
Is er geen mogelijkheid om vanuit een .NET1.1 Pagina een .NET2.0 op te roepen ?? Of hoe kan je bijv. een applicatie schrijven in .NET1.1
Hopelijk snappen jullie ongeveer wat ik wil zeggen .. Hieronder ziet u de foutmelding als ik tracht de pagina aan te spreken vanuit een .NET1.1 .aspx Pagina
Mijn Foutmelding als ik de map in IIS op .NET2.0 instel (het is een .NET2.0 applicatie):
code:
1
2
3
4
| Server Application Unavailable The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request. Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur. |
Mijn Foutmelding als ik de map in IIS op .NET1.1 instel:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Server Error in '/crmtest' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Parser Error Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately. Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_ef1nkuej'. Make sure that it is compiled before accessing the page. Source Error: Line 1: <%@ page language="C#" autoeventwireup="true" inherits="Default2, App_Web_ef1nkuej" %> Line 2: Line 3: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Source File: c:\inetpub\wwwroot\crmtest\Default2.aspx Line: 1 -------------------------------------------------------------------------------- Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2300; ASP.NET Version:1.1.4322.2300 |
Mvg,
Frederic
PS: Hopelijk staat mijn vraag hier juist ?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 13:22 ]