Toon posts:

PS2 online community nog actief?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Misschien een beetje laat, maar ik zit erover te denken om met m'n oude zwarte PS2 online te gaan. Nu vroeg ik me alleen af, of nog veel mensen hier spelen, en met welke spellen.

Het zou natuurlijk zonde zijn, om een draadloze router + accespoint aan te schaffen, als blijkt dat hier niets meer te doen is.

Bvd Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Een ps2 kan je toch gewoon met een draadje aansluiten. Kijk of de spellen waarmee jij speelt nog actief gespeelt worden. Dan weet je of het nog actief is. Het lijkt me wel met een paar spellen iig.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:15:
Hallo,

Misschien een beetje laat, maar ik zit erover te denken om met m'n oude zwarte PS2 online te gaan. Nu vroeg ik me alleen af, of nog veel mensen hier spelen, en met welke spellen.

Het zou natuurlijk zonde zijn, om een draadloze router + accespoint aan te schaffen, als blijkt dat hier niets meer te doen is.

Bvd Pim
Ik ben zelf een pc gamer(heb wel een Wii) maar weet wel het 1 en ander van de ps2 enzo. Volgens mij wordt vooral Gran Turismo nog veel gedaan. Anders zou ik gewoon ff googlen op een paar dingen. Maar je vergeet dat de Ps2 nog steeds verkocht wordt en op dit moment de meest verkochte console ooit is. Genoeg volk dus ;-)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeger wel eens met de ps2 online gegaan, het aantal mensen dat online was vond ik wel altijd erg tegenvallen. SSX was redelijk. Voor de gein ook dat chatprogramma een keer aangeschaft (aanbieding) maar daar was dus helemaal niemand mee online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:16:
Een ps2 kan je toch gewoon met een draadje aansluiten. Kijk of de spellen waarmee jij speelt nog actief gespeelt worden. Dan weet je of het nog actief is. Het lijkt me wel met een paar spellen iig.
Het probleem is dus, dat ik niet zomaar even een draadje in mijn ps2 kan stoppen :P

En de voor mij interessante online titels, moet ik nog halen. Dit doe ik echter niet als ik niet zeker weet dat er nog veel gebruik wordt gemaakt van het PS2-network.

Bvd voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zo nu en dan nog wel eens met de PS2. Socom II is me iets te moeilijk nog (heel veel actieve clans) maar daar wil ik ook mee aan de slag. Bij de netwerkadapter hoort een network access disc, waar een game Hardware online op zit, die is erg stoer om online te spelen overigens :D

Alleen overdag heb je voornamelijk engelsen erop en in de avond veel nl'ers. Er zijn iig wel nog titels die ik wel wil gaan checken om online te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Koop je toch 50 meter kabel oid voor een paar euro en leg het even tijdelijk door je huis heen. Kun je meteen zien of er nog iemand online is op de playstation :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:29:
[...]

Het probleem is dus, dat ik niet zomaar even een draadje in mijn ps2 kan stoppen :P

En de voor mij interessante online titels, moet ik nog halen. Dit doe ik echter niet als ik niet zeker weet dat er nog veel gebruik wordt gemaakt van het PS2-network.

Bvd voor de reacties.
Er zijn maar weinig games met "online support". Final Fantasy X1 en X2 bijvoorbeeld of Everquest, je ziet het dus vaak bij morpgs. Als je dertegen hoopt uit de budgetback een Need for Speed met online play online te kunnen spelen. Kan wel...maar er is bijna niemand!

Oh en bij die game had je de cheats zodat je volledige boost kon gebruiken voor de hele race...had je dragraces waar je normaal 25 seconde over doet ( als je goed was ) maar ze deded het in 9 seconden..right!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Op dit moment worden er nog meer PS2s verkocht dan PS3s, dus ik denk dat er ook wel veel actieve online spelers te verwachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
PS2 Heeft bij mijn weten geen support voor wireless (wellicht 3rd party? geen idee), dan moet je dus er een wireless bridge aan hangen (of een wrt54gl met aangepaste firmware).

Heb ooit wel eens wat gekeken op online, maar een paar maand geleden besloten om de netwerk module (oud model ps2, net niet ingebouwd) te demonteren. Redenen: Met module maakt hij iets meer lawaai (fan draait harder, vervelend bij dvd kijken) en ik gebruikte hem al een hele tijd niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik heb veel Socom 2 gespeeld, maar nu zijn er misschien 150 mensen online op een avond, voornamelijk engelsen en nederlanders. Socom 3 is het geloof ik iets beter, maar die vond ik toch beduidend minder dan deel 2.
Er is nu ook een nieuwe Socom uit, hoe het daarmee is gesteld weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS2 ook (bedraad) online, maar gebruik het in de praktijk nooit. In plaats daarvan kan je dan beter een Wii kopen denk ik, Mario Strikers is erg leuk online (en druk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:
Koop je toch 50 meter kabel oid voor een paar euro en leg het even tijdelijk door je huis heen. Kun je meteen zien of er nog iemand online is op de playstation :')
Wordt het signaal dan niet beduidend minder:P? Linksys heeft een accespoint voor ps2: WGA54G

Past die Linksys wrt54gl op een annex B 'uitgang'?
Want we hebben thuis adsl over isdn, dus andere aansluiting.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:28:
[...]
Wordt het signaal dan niet beduidend minder:P? Linksys heeft een accespoint voor ps2: WGA54G

Past die Linksys wrt54gl op een annex B 'uitgang'?
Want we hebben thuis adsl over isdn, dus andere aansluiting.
Ik bedoelde dat je een wrt54gl met custom firmware kan inzetten als een wireless bridge die je op je ps2 met een kabeltje aansluit en die dan verbinding maakt met een draadloze router.

Qua aansluiting: Je hebt vast al een modem, of een modem/router. Sluit gewoon hierop een wireless access point aan (of een tweede wrt54gl) als je nog geen wireless hebt in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alex Picard schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:07:
[...]

Ik bedoelde dat je een wrt54gl met custom firmware kan inzetten als een wireless bridge die je op je ps2 met een kabeltje aansluit en die dan verbinding maakt met een draadloze router.

Qua aansluiting: Je hebt vast al een modem, of een modem/router. Sluit gewoon hierop een wireless access point aan (of een tweede wrt54gl) als je nog geen wireless hebt in huis.
Ok, ik zal even mijn internetverbinding nu uitleggen.
Ik heb dus een adsl router, (adsl over isdn, dus Annex B ). Als ik op deze router een accespoint aanslaat (kan dit via usb?), en op mijn kamer http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper dit apparaat zet, kan ik dus online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Je sluit een wireless access point op een router aan door middel van uplink (netwerkkabeltje er tussen).

edit:
De termen ADSL,Annex B, USB, etc. komen dus niet in het verhaal voor. De wireless game adapter is misschien een dure oplossing, maar het werkt vast.

[ Voor 44% gewijzigd door Alex Picard op 21-06-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Socom: Combined Assault is de top titel op playstation 2 online,rond de 1k gebruikers online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Socom is het beste online spel op de PS2, moet wel van shooters houden natuurlijk.. :)

Ik heb uren, dagen, weekenden achter elkaar actief Socom I en Socom II online gespeeld.
We (ik en buurjongen) hadden een eigen clan, en we zijn zelfs op Socom III nog berucht..

Ach, die mooie tijd.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Een vriend van mij speelde veel PES online, weet niet of dat nu nog actief is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fe09e5d87ed497caed916ef77a50d3c2/thumb.jpg

Hardware online. Elke avond wel 'vol'. Genoeg rooms danwel servers waar je uit kan kiezen, alleen snap ik soms nog steeds niet waarom ik zooo snel afgeschoten wordt en ik er ruim 10 minuten over moet doen voor een ander :P

Socom II is het zelfde verhaal, echt alleen in de avonduurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:35

Snippertje

Light up your life

Hardware online zat bij de netwerk adapter zeg je? Die heb ik echt nooit gezien :S?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 20:53
BattleField 2 zijn ook altijd wel veel mensen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEtEch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 19:43
op battlefield 2 modern combat zijn ook altijd wel veel mensen on-line

heb het zelf al een tijdje niet meer gespeeld maar volgens een vriend van mij is het nog wel redelijk actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:12:
Hardware online zat bij de netwerk adapter zeg je? Die heb ik echt nooit gezien :S?
Die game staat op de DVD van je network online access disk.
Pagina: 1