Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Wat heb je zelf zoal geprobeerd? Zou toch zo onderhand wel moeten weten dat we dat hier graag zien.
Misschien al eens naar de mogelijkheid van een .prf-bestand gekeken, of misschien een aanpassing in je interne dns zodat je de oude naam naar de nieuwe laat verwijzen, hoef je het niet op 50 pc's aan te passen
Misschien al eens naar de mogelijkheid van een .prf-bestand gekeken, of misschien een aanpassing in je interne dns zodat je de oude naam naar de nieuwe laat verwijzen, hoef je het niet op 50 pc's aan te passen
Ja, heb je gelijk in. Ok: in de policy editor kan ik niet de uitgaande SMTP server veranderen. DNS is geen optie aangezien de meeste machines helaas de DNS naam lokaal cachen en ik niet alle PC's kan aanpassen en niet iedereen dezelfde DNS server gebruikt (co-lokatie probleem).
Met GPO kan ik daarom makkelijk de PC's aanwijzen die de nieuwe server moeten gebruiken (de rest moet de oude server nog gebruiken). Helaas zijn de meeste opties voor Echange en niet voor mijn (Kerio mailserver) IMAP connectie.
Met GPO kan ik daarom makkelijk de PC's aanwijzen die de nieuwe server moeten gebruiken (de rest moet de oude server nog gebruiken). Helaas zijn de meeste opties voor Echange en niet voor mijn (Kerio mailserver) IMAP connectie.
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !