[J2EE] Leuk 1-mans oefenprojectje gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 23:24
Aangezien ik weer even een tijdje zonder schoolavonden zit en ik toch wel eigenlijk mijn Java-skills wil bijhouden en upgraden wil ik met J2EE aan de gang gaan. Ik heb op mijn opleiding Java op een redelijk basaal niveau gebruikt (J2SE) en dingen als Servlets, JSP, Struts, Tomcat, JBoss etc. zijn niet of heel oppervlakkig behandeld, terwijl dat wel juist de dingen zijn waar ze naar op zoek zijn bij bedrijven.

Ik wil dus een projectje voor mezelf doen waarbij ik de belangrijkste zaken wel in ga toepassen. Let wel: ik werk gewoon nog 40 uur per week, maar ik heb nu wel 2-3 avonden in de week 'over'. Het moet dus zeker niet iets zijn waar ik vier volle weken aan zou moeten werken.

iOS developer

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Toch is het niet de bedoeling van PRG om ideeën op te doen; het komt op mij zelfs een beetje verkapt over van "ik heb tijd over, ik wil best iemands projectje wel doen *kuch*en wat mee verdienen*kuch*". Er zijn legio dingen die je op je kunt nemen om eens mee te spelen; lijkt me niet echt moeilijk om daar iets voor te verzinnen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.