Hoi hoi,
2 jaar geleden heeft een klant van mij een website laten maken door iemand. Dit is in frontpage gebeurd. Nu heb ik die taak overgenomen maar ik heb een probleem. Het contactformulier werd altijd omgeleid, nu werkt eht niet meer op de een of andere manier. Ik ben er nu al zo lang mee bezig dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Kan iemand eens controleren of er een fout in zit? Het moet wel HTML blijven want de klant kan hier zelf ook mee werken.
2 jaar geleden heeft een klant van mij een website laten maken door iemand. Dit is in frontpage gebeurd. Nu heb ik die taak overgenomen maar ik heb een probleem. Het contactformulier werd altijd omgeleid, nu werkt eht niet meer op de een of andere manier. Ik ben er nu al zo lang mee bezig dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Kan iemand eens controleren of er een fout in zit? Het moet wel HTML blijven want de klant kan hier zelf ook mee werken.
Alvast bedankt. Oplossing mag je ook mailen naar spam com<INPUT TYPE=HIDDEN NAME=SUBJECT VALUE="Bestelling formulier">
<font face="Georgia">
<B>Persoonlijke gegevens</B>:<BR>
<INPUT TYPE="Text" NAME="Voorletters" SIZE="30" MAXLENGTH="128"> <B>Voorletters</B><BR>
<INPUT TYPE="Text" NAME="Familienaam" SIZE="30" MAXLENGTH="128"> <B>Familienaam</B><BR>
<INPUT TYPE="Text" NAME="Straatnaam" SIZE="30" MAXLENGTH="128"> <B>Straatnaam</B><BR>
<INPUT TYPE="Text" NAME="Postcode" SIZE="30" MAXLENGTH="128"> <B>Postcode</B><BR>
<INPUT TYPE="Text" NAME="Woonplaats" SIZE="30" MAXLENGTH="128"> <B>Woonplaats</B><BR>
<INPUT TYPE="Text" NAME="email-adres" SIZE="30" MAXLENGTH="128"> <B>Email-adres</B><BR>
<INPUT TYPE="Text" NAME="Telefoonnummer" SIZE="30" MAXLENGTH="128"> <B>Telefoonnummer</B><P>
<INPUT TYPE="Radio" NAME="op de hoogte"
VALUE="via email">
ik wil via e-mail op de hoogte gehouden worden van de speciale acties van Dé Bierwinkel<BR>
<font face="Georgia">
<INPUT TYPE="Radio" NAME="op de hoogte"
VALUE="via post"></font> ik wil via de post op de hoogte gehouden worden van de speciale acties van Dé Bierwinkel<BR>
<BR>
<INPUT TYPE="Radio" NAME="contact"
VALUE="telefonisch"> ik wil mij opgeven voor een proeverij op
<INPUT TYPE="Text" NAME="Datum proeverij" SIZE="34" MAXLENGTH="128"> (datum)
<BR>
<INPUT TYPE="Radio" NAME="contact"
VALUE="email"> ik wil meer informatie, neem via e-mail contact met mij op<BR>
Mijn vraag is:
<INPUT TYPE="Text" NAME="Vraag via email" SIZE="70" MAXLENGTH="200">
<BR><BR>
<INPUT TYPE="submit" VALUE="Verzenden"><INPUT TYPE="reset" VALUE="Herstellen">
</FORM>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="276"> </td>
<td><font face="Georgia"><font size="2">Voor vragen, opmerkingen of voor het
opgeven voor de acties of voor de proeverij, <br>
kunt u ook direct mailen of bellen naar:</font><a href="mailto:info@de-bierwinkel.nl"><font size="2" color="#800000">
info@de-bierwinkel.nl</font></a><font size="2"> / tel:
0164-255606</font></font></td>
</tr>
</table>
<p><font face="Lucida Sans Unicode" size="1" color="#FFFFCC">
<a href="http://www.evideeservices.nl">©Evidee Services</a><br>
De Bierwinkel 2004</font><br>
<br>
<br>
<font color="#FFFFCC" face="Georgia" size="2"><br>
<br>
<br>