Toon posts:

XP PC omzetten tot thincliënt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment aan het onderzoeken of er in onze organisatie gebruik kan worden gemaakt van thincliënts. Ik heb een Windows 2003 server in mijn beheer die een terminal server draait. Ik heb alleen nog geen echte thincliënt tot mijn beschikking, maar zou wel heel graag eens willen testen.
Nu heb ik een keer gehoord dat het mogelijk is een XP machine om te zetten tot thincliënt. Dit zou ik graag eens willen testen, maar ik heb geen idee hoe ik de machine om kan zetten. Heeft iemand een idee om mij op weg te helpen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Natuurlijk kan dat. Gewoon de shell veranderen ofzo. Kan me niet voorstellen dat je hier zelf niks over kan vinden trouwens. Beetje rondkijken zie je dat er al heel vaak soortgelijke vragen gesteld zijn, en ook google kan je heel veel vertellen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Shell veranderen :?

[Start] - [Programs] - [Accesoires] - [communications] - [Remote Desktop Communications]
Dit is gelijk aan een thinclient.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00

Dennahz

Life feels like hell should.

En als je geen gewone desktop e.d. wilt gebruiken maar gelijk remote desktop wilt opstarten? Dan kan je dat programma gewoon als shell gebruiken.

Twitter