[SEO] Redirects en Google

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
Hallo,

we hebben email ontvangen van Google dat we een techniek gebruiken die niet volgens hun richtlijnen is. Onze site is nu tijdelijk voor 30 dagen uit de index gehaald.

De specifieke melding:
*Seiten wie z. B. ######, die zu Seiten wie z. B.
###### mit Hilfe eines Redirects weiterleiten, der nicht mit unseren Richtlinien konform ist.

Sorry voor het Duits, op de plaats van de ### stond onze website naam.

Nu klopt het dat onze website een aantal redirects om tot een bepaalde pagina te komen. Ik heb er naar gekeken, maar het is er niet 123 uit te halen. In sommige vallen moet hij twee redirects doen om tot een pagina te komen, in de meeste gevallen 1. Dus ik kan niet in een query de "redirect" ophalen.

Nu zat ik te denken of het toevoegen van een juiste status code misschien zou helpen. Alleen weet ik nu niet zo goed wat ik moet doen. De gehele website/applicatie aanpassen zou het beste zijn, maar is erg veel werk. Zou een status code het probleem bij Google verhelpen? Of hoe zou ik het probleem van meerdere redirects aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik denk eerder dat het probleen is hoe je redirect. Doe je het (bijv.) middels javascript/meta refresh met content op de "tussenpagina's"?

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 21-06-2007 10:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-03-2024
De redirects gaan via een "response.redirect".
Verder wordt er geen extra informatie aan de header mee gegeven.

Maar ik zal eens kijken of toch niet ergens een meta of javascript redirect zit.

[ Voor 27% gewijzigd door Brains op 21-06-2007 12:26 ]