Toon posts:

Mail merge functie van word in Adobe pdf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb het hele internet al afgelopen, maar helaas zonder resultaat. Wie kan mij helpen ? Ik heb een PDF document en die wil ik mail mergen via office. Bestaat hier een oplossing voor ? Ik heb al geprobeerd het pdf document om te zetten naar word, maar dit was geen succes. Aangezien de indeling exacte hetzelfde moet blijven en ook de hele opmaak op de mm nauwkeurig. Ik heb een voorbeeld gemaakt, maar van de kleuren blijft niet veel over als je hem converteerd. Dus dit is geen optie.

Alvaste bedankt,

Rob

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 18:17
Je wil een pdf document vullen met gegevens uit office? Is het pdf document een formulier ofzo?

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het gaat om adressen lijsten die ze willen importeren in het pdf document. Ze hebben de layout door een bedrijf laten maken, dus die moet intact blijven.

• urk_forever
Hmmm, bij mijn vorige werk zat een bedrijf dat software maakte dat zoiets deed. Kijk eens op www.printshopmail.nl , je kan dacht ik een proef versie downloaden.

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
Okay maar dan moet ik me gelijk registreren. Ik dacht eigenlijk meer een een soort invoegtoepassing voor office dat ie pdf herkend, maar iig bedankt voor je moeite.

• urk_forever
Registreren?? Je kan zomaar wat onzin invullen en dan kom je vanzelf bij de download terecht:

ftp://ftp.ca.objectiflune...ail%206.0%20Installer.zip

Dit programma is denk ik iets wat je zoekt. Je kan in dit programma je pdf openen en dan verbinden met een database. Uit die database kan je velden selecteren die je op je pdf wil zetten en dan kan hij die voor je printen.

Hail to the king baby!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:30
Tikje van SPV naar CSA :)
Pagina: 1