Toon posts:

Lifebox geeft 'enumerating session' bij inkomende verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi iedereen

Omdat met de livebox niemand in mijn game server(s) kon komen,jaaaahh de poorten staan open en zijn geforward etc..,heb ik dus sinds enige tijd al de LB in bridge mode staan.
Nu kon iedereen WEL in mijn game server komen,yeah.
Maar sinds 3 dagen terug heb ik dus het zelfde probleem en kan er zelfs, nu de LB in bridge mode staat, niemand in mijn game servers komen.
LB is al eens gereset en de nieuwste software is geinstaleerd.
Opnieuw in bridge mode zetten werkt niet,damn.
Als er nu iemand in mijn game server wil komen krijgen ze "enumerating session" ervoor en daar blijft ie dan op hangen.Dus live box met ip 192.186.xxx.xxx of in bridge mode met ip 85.147.xxx.xxx,niemand kan in mijn game server komen.

Als iemand hier een oplossing voor weet,dan graag je hulp hierbij.
thx in advange.
GRTZ Ribo

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:50
En als je met andere applicaties binnen wilt komen zoals FTP of HTTP lukt het dan wel?

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Wat ik weet van de livebox is dat melding "enumerating session" betekend dat je een "portforwarding probleem" hebt.

De livebox heeft geen uPnP ondersteuning dat kan een probleem zijn, een oplossing zou dan kunnen zijn om er router er tussen te zetten of om je pc als DMZ host te proberen. Als je dan alle poorten forward naar je pc zal het waarschijnlijk wel gaan lukken maar dan moet je dus wel er voor zorgen dat je een firewall op je pc hebt!!

Kijk anders ook eens op het Orange Gebruikers Forum: http://orange.gebruikers.eu/forum/

[ Voor 68% gewijzigd door sjolmers op 21-06-2007 09:34 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen