Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
ASUS P5P
Intel Pentium IV 3.0 Ghz HT
2x 512MB Kingston DDRII
2x 300GB S-ATA
Creative Soundblaster X-Fi Xtrememusic
XFX 6800GT 256MB AGP
Trage PC lijkt me niet het probleem eerlijk gezegd.
Enja...WMP weggooien dat kan niet in Vista voor zover ik weet.
Nu kan ik *.mp3 wel standaard laten openen met VLC ipv WMP maar goed,
dat is geen oplossing maar een work around.
Ik wil weten waarom WMP niet meer goed afsluit. Het is een schone installatie
van nog geen 3 dagen oud.
Iemand anders een idee?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Zo onderhand heb ik alles wel geprobeerd denk ik om het weer goed te krijgen maar...niet te doen.
Hij blijft ook niet echt hangen want hij speelt gewoon door op de achtergrond zonder problemen dus..
het lijkt er op alsof hij in een soort verborgen modus verder gaat.
Toch hoop ik dat er een oplossing voor is anders ben ik genoodzaakt evenals mrsar om misschien wel heel Vista opnieuw te installeren en daar zit ik niet echt op te wachten.
Kun je dat ook normaal onderbouwen dan alleen met een losse kreet?Petervanakelyen schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:59:
Gooi WMP weg, installeer VLC media player, ook geen geknoei met codecs
Herinstallatie is niet nodig, je hebt waarschijnlijk in het begin een keer een melding weggeklikt waarbij de vraag gesteld wordt of je de player wil laten draaien of niet.
Ik zou je zo niet zo snel kunnen zeggen hoe je dat weer kan herstellen, misschien een WMP gerelateerde registry key.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
De muziek blijft doorspelen terwijl ik MP heb afgesloten, mijn enige oplossing is ook via de taskmanager. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb na de install van Vista een Engels taalpakket geinstalleerd.
Ik heb mijn shijf geformatteerd, alles opnieuw geinstalleerd, getest en alles werkte.
Vervolgens het Engelse taalpakket geinstalleerd en de oude bug was weer terug
Maarja...ik had een herstelpunt, heb deze teruggezet en de bug is verdwenen
Misschien dat dit bij jullie ook het probleem was/is...
Anoniem: 86536
trouwens: is dit nou een typische microsoft bug? het ziet er gelikt uit maar het programmeerwerk is dikke bagger? Of generaliseer ik nu
Nogal ja.
Het is namelijk geen bug maar een feature (echt waar), alleen is de bediening ervan nogal onduidelijk (en dat is een verbeterpunt inderdaad).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
feature? hoezo? het lijkt me toch vrij logisch dat als ik op x klik dat ik dan ook geen muziek meer wil horen, anders klik ik wel op minimaliseren...alt-92 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 09:47:
[...]
Nogal ja.
Het is namelijk geen bug maar een feature (echt waar), alleen is de bediening ervan nogal onduidelijk (en dat is een verbeterpunt inderdaad).
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
ja?DizzyWeb schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:28:
Heb je toevallig Windows Mobile Device Center geinstalleerd staan (en in gebruik)?
Maar ik heb het soms ook op XP met WMP 11.
Ik kill altijd maar gewoon het process. Maar het lijkt meer een bug te zijn in WMP11
Het bedrijf MicroSoft korten we hier gewoon af als MS. Laat dergelijke flauwe verbasteringen liever achterwege, want ze zijn zo afgezaagd dat de lol er inmiddels wel flink af is.
[ Voor 33% gewijzigd door alt-92 op 10-07-2007 14:24 ]
Dan wacht ie daarop im verband met syncroniseren, en ik kan me duidelijk herinneren hier een bevestigings-popup voor te hebben gekregen toen ik datzelfde verschijnsel (een doordraaiende WMP) had.
Ik kan me die bevestigings-popup niet herinneren, maar hoe kan ik er voor zorgen dat hij WMP wél stopt?alt-92 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:22:
[...]
Dan wacht ie daarop im verband met syncroniseren, en ik kan me duidelijk herinneren hier een bevestigings-popup voor te hebben gekregen toen ik datzelfde verschijnsel (een doordraaiende WMP) had.
Ik sluit nu inderdaad het spelende bestand af met het rode kruis in de playlist, en dan pas MP zelf.
Heb er helaas nog geen oplossing voor gevonden.
Anoniem: 219665
en download het volgende
Windows6.0-KB931621-x86
Update for Windows Media Player 11 for Windows Vista (KB931621)
Instaleren en hij sluit weer af met x

Wie zoekt zal vinden
Ik bied geen garantie dat het bij iedereen zal werken.
maar bij mij heeft het wel gewerkt.
Groetjes Dennio
Ik heb trouwens vista home premium
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 219665 op 19-11-2007 02:56 ]
Anoniem: 50893
Het heeft geen zin om oude topics omhoog te kicken, zeker niet als het probleem al verholpen is en het eerder een driver conflicten kwestie wasAnoniem: 219665 schreef op maandag 19 november 2007 @ 02:55:
Ik heb het gevonden! Ga naar microsoft.com.
en download het volgende
Windows6.0-KB931621-x86
Update for Windows Media Player 11 for Windows Vista (KB931621)
Instaleren en hij sluit weer af met x![]()
Wie zoekt zal vinden
Ik bied geen garantie dat het bij iedereen zal werken.
maar bij mij heeft het wel gewerkt.
Groetjes Dennio![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens vista home premium
Anoniem: 219665
dus heb ik een oplossing gepost die me wel beviel, en in mijn ogen beter is dan een her instal van windows.
Dus vandaar
Bedankt voor je nuttige toevoegingAnoniem: 219665 schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:51:
jah en die oplossing beviel me niet.
dus heb ik een oplossing gepost die me wel beviel, en in mijn ogen beter is dan een her instal van windows.
Dus vandaar
Bedankt voor deze oplossing! Ik hik hier al erg lang tegenaan.Anoniem: 219665 schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:51:
jah en die oplossing beviel me niet.
Dus vandaar
Voor het gemak hier nog even de directe link.
[ Voor 7% gewijzigd door MG-studios op 19-11-2007 17:21 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Haaglander op 08-06-2008 23:17 ]
Anoniem: 264515
In ieder geval zolang er genoeg ruimte in het RAM is, laat Vista de laatst gebruikte programma's er lekker instaan.
Bij Outlook precies hetzelfde. Ik sluit hem écht af (niet minimaliseren naar een icoontje of naar taakbalk) en tóch krijg ik pop-ups als ik een mail ontvang.
Volgens mij is het geen bug. Dit is een manier van omgaan met programma's die niet echt past binnen ons huidige denken :-)
Anoniem: 271463
FIX: Only the internal storage is available when you synchronize content from Windows Media Player 11 to a Windows Mobile 5-based device with AKU 2.3 or a later AKUMG-studios schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:20:
[...]
Bedankt voor deze oplossing! Ik hik hier al erg lang tegenaan.
Voor het gemak hier nog even de directe link.
Deze opl. gaat toch over heel wat anders dan het niet willen stoppen van de MP 11 ???????
Ik heb dit gedownload, maar was niet geschikt voor mijn systeem Vista HP. Uiteraard niet zou ik nu zeggen, want het is m.i. niet de opl. voor het probleem.
Of zie ik iets over het hoofd?
Mvg Dree.
Anoniem: 52473
Ook mijn PDA hangt aan de PC... Lijkt erop dat met die combinatie de problemen ontstaan.
Mijn OS: Windows Vista 64bits Ult. NL
De omschrijving is inderdaad vreemd. Maar de update (KB931621) heeft het probleem voor mij toen der tijd toch echt opgelost!Anoniem: 271463 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 09:24:
Uiteraard niet zou ik nu zeggen, want het is m.i. niet de opl. voor het probleem.
Of zie ik iets over het hoofd?
Anoniem: 267894
Weer een uur alle forums afgegaan om het probleem op te lossen. Niets gevonden. Maar....................................het probleem lijkt opgelost. Dit heb ik gedaan:MG-studios schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:48:
[...]
De omschrijving is inderdaad vreemd. Maar de update (KB931621) heeft het probleem voor mij toen der tijd toch echt opgelost!
Start media player speel iets af. Sluit af met kruisje. Daarna Ctrl + Alt + Del vervolgens taakbeheer starten en het tabblad processen aanklikken. Mediaplayer zoeken en het proces eindigen. Vervolgens mediaplayer opstarten (krijgt een melding dat er vorige keer niet goe was afgesloten). Als je nu op het kruisje drukt wordt media player volledig afgesloten (bij mij).
Ik hoop dat ditook vooranderen met vista werkt. Good Luck!
Anoniem: 302733
en over die Windows6.0-KB931621-x86 update ik krijg een melding "De update geldt niet voor uw systeem" en de andere update voor x64 systemen (ik heb x64) werkt ook niet... zelfde melding!
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 302733 op 25-06-2009 21:11 ]
Anoniem: 319979
Op het moment dat wmp word gebruikt, word er op ten duur gevraagd of je media wil delen.
Op het moment dat je accoord mee bent gegaan blijft wmp op de achtergrond draaien, zodat andere gebruikers gebruik kunnen maken van jouw media bibliotheek.
Ctrl+shift+esc.
blader naar wmpnetwork.
sluit dit process,
sluit daarna het wmplayer process.
Start nu wmp weer op en sluit hem af normaal af via kruisje,
Als het goed is stopt hij nu automatisch alle processen.
Op het moment dat je wmp weer geopend heb, vraagd hij of je je media wil delen, druk op annuleren.
voila, als het goed is kun je wmp nu weer normaal afsluiten.
weet niet of dit bij jullie werkt, maar zo heb ik het opgelost.
Grtz
18 okt een beurs, krijg ik hem gelijk. Voordelen van ict'r
Niet om je pleziertje te vermoorden hoor, maar ik (en de meeste tweakers met mij) heb 'm al een maand of twee...Anoniem: 319979 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 17:17:
side show moet inderdaad ook uit geschakeld staan. wat te doen is door middel van msconfig. gelukkig komt windows 7 eraan mensen.
18 okt een beurs, krijg ik hem gelijk. Voordelen van ict'r
draai ook al een lange tijd de beta
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
windows 7 zit tog een nieuwe wmp in, of word die er niet bijgeleverd?
Anoniem: 360498
De oplossing voor mij heb ik gevonden: het is geen bug, maar een verandering in de instelling voor automatisch afspelen.
Ga naar Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Automatisch afspelen. Kies bij audio bestanden: vraag mij die elke keer