Als ik een filmbestand wil kijken op internet of van mijn harde schijf en deze met windows media player 11 open lukt dit de eerste keer zonder problemen. Als ik echter een ander filmpje wil bekijken of de eerste opnieuw opstart wordt het beeld volledig groen (voorbeeld:http://xs216.xs.to/xs216/07254/naamloos.png), het geluid doet het wel. Als ik filmpjes van mijn harde schijf open met media player classic of VLC media player kan ik ze wel kijken zonder problemen. Heb gezocht op internet en hier op GoT maar nergens dit specifieke probleem kunnen vinden, hoop dat iemand een oplossing weet want als ik nu bijvoorbeeld op uitzendinggemist.nl wat rond wil kijken moet ik elke keer als ik een nieuw filmpje wil zien mijn computer opnieuw opstarten.
Welke codecs en welke (relevante) hardware? Kijk hoe dan ook naar het concept 'overlay'.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wat ik op een bepaald moment wel eens heb is dat als ik een avi of mpg bestand aanklik en dan Media Player opent, dat ie vervolgens zegt "File not found". WTF?
In elk geval, de codecpack met MPC even herinstalleren en alles werkt weer.
In elk geval, de codecpack met MPC even herinstalleren en alles werkt weer.
Probeer even nieuwe codecs..
heb je toevallig een paar tooltjes van ASUS geïnstalleerd? Ik had een paar codecs via ASUS en die leverde ook groen beeld op
heb je toevallig een paar tooltjes van ASUS geïnstalleerd? Ik had een paar codecs via ASUS en die leverde ook groen beeld op
[ Voor 69% gewijzigd door Hann1BaL op 21-06-2007 12:59 ]