Nederlands boek Photoshop CS3?

Pagina: 1
Acties:
  • 652 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-01 17:13
Weet iemand van jullie waar ik een NL boek kan vinden over Photoshop CS3?
Liefst een die voornamelijk gericht is op het bewerken van foto's. ZItten zoveel opties op dat ik er eigenlijk niet echt uit kom... lol

Kan er tot nu toe maar 1 vinden en die komt pas in oktober uit

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb je de Engelse of Nederlandse versie van CS3?

Als je de Engelse hebt, adviseer ik om ook een Engels boek te kopen, aangezien Nederlandstalige boeken vaak andere termen van de Nederlandse CS3 gebruiken werkt dit erg verwarrend. Andersom ook trouwens.

Ik zou als ik jou was gewoon een duidelijk Engels boek kopen, met eventueel nog een woordenboek erbij ;)

Verwijderd

CS3 is net uit, dus NL-se handleidingen moet je nog even op wachten.

Kan je niets met de handleiding die erbij wordt geleverd ?

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-01 17:13
Ja de handleiding is toch wat anders dan een boek met adviezen over het bewerken van de foto's
Weet wel wat de dingen allemal doen maar wil graag weten hoe ik het t beste toe kan passen en sommige dingen te combineren om een gewenst effect te kijgen.

Gaat me voornamelijk om het bewerken van mijn foto's

Heb overigens een Nederlandstalige variant wat ook extra verwarrend is gezien ik altijd alles in het engels heb gehad.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb er ook naar gekeken, maar nog niets gevonden. Ik denk dat het gewoon afwachten wordt.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:51

Zoefff

❤ 

Als er nog geen Nederlandstalige boeken beschikbaar zijn over CS3 kan je natuurlijk ook een boek over CS2 aanschaffen. Je bent duidelijk nog in de beginfase en zal dus eerst alle basistechnieken onder de knie moeten krijgen; die worden in een boek over CS2 net zo goed beschreven als in een boek over CS3, en de extra functies die CS3 heeft zal je dan toch nog niet gebruiken. De interface is misschien een klein beetje gewijzigd, maar niet zo rigoreus dat je niets meer terug zal vinden. Daarnaast gebruik je toch alleen maar hotkeys, dus heb je eigenlijk de hele interface niet nodig O-) :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1