Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

eTrust op Vista?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb altijd eTrust antivirus gebruikt en dat beviel me altijd prima.
Maar nu ben ik laatst overgestapt op vista en ik vroeg me af of eTrust ook nog goed zijn werk doet op vista? Het draait namelijk prima, maar toch.. ik vraag me toch af of het wel veilig is omdat eTrust eigenlijk voor XP bedoelt is..

Verwijderd

Leuk dat je daaraan denkt, ik ben meer van het "o mooi het werk" principe en zou me dus zelf ook geen zorgen maken, zoek eens op eicar op google das een testvirus, en als ie die pakt werkt hij. Misschien heeft Vista nog wat meer verborgen bestanden waar Etrust geen weet van heeft, en dan zou etrust verkeerde dingen kunnen weggooien, beetje vergezocht van mezelf. Ik zou eicar proberen en het er dan bij laten.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok, als ik de zip file scan (met dat nep virus erin dus :P ) geeft ie idd wel aan dat het om een geïnfecteerd bestand gaat.
En als .exe laat ie me het niet eens downloaden, lijkt te werken dus :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 23:53 ]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
jep, all is OK !

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Ik gebruik altijd Etrust 7.1 onder XP maar onder Vista lijkt ie wel te werken.. Alleen zijn er totaal geen driver/engine updates voor Etrust onder Vista geloof ik...

Ik heb per ongeluk een keer de driver/engine update van XP geinstalleerd onder Vista.. En toen deed ie NIETS meer.. Formatteren was the only option..