Norton Antivirus 2007 gooit hele schijf vol *

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:37

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Ik heb de Nederlandse Norton Antivirus 2007, verder heb ik in mn computer één hardeschijf die ik ooit een keer heb verdeeld in 2 stukken, een C:/ stuk met mn windows erop (6 gig) en de rest is D:/

Nu heb ik steeds geen ruimte meer over op mn C schijf, op het moment van schrijven slechts 80mb, ik ben met treesize gaan uitzoeken wat nou zoveel ruimte in beslag neemt want ik installeer alles op D:/ .
Ik zag dat norton een map heeft:

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VirusDefs

deze map is 1,5 gig groot ! vol met .tmp bestandjes van 32 mb, van norton antivirus dus.
Kan ik deze bestanden gewoon verwijderen? of ben ik dan mijn virus definitions kwijt? en is er een mogelijkheid om deze allemaal op D: op te slaan ipv C? ik kan niks vinden bij opties.

Nee, de C schijf groter maken werkt niet, krijg steeds errors (bij allerlei verschillende programma's) en heb geen zin om weer daaraan te klooien.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me in ieder geval niet dat die map zo groot zou moeten zijn. Je kan de map altijd even verplaatsen, ipv gelijk helemaal te verwijderen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik wilde net wat zeggen over het feit dat de topictitel wat karig is omdat er wel meer dan 1 antiviruspakket bestaat dat in 2007 uit kwam, toen ik zag dat er in Beveiliging & Virussen ook een topic over is: [symantec AV10.1] enorme hoeveelheid downloads liveupdate
Ik sluit dit topic dus wel, een is genoeg. Voor de search zet ik het woordje Norton nog even in de titel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.