Adsense aanvraag wordt telkens afgewezen

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Hoi,

Ik ben al enige tijd bezig om me aan te melden bij Google Adsense. Reden hiervoor is dat mijn vorige adsense account geblokkeerd is geworden. De reden hiervoor was dat Google mij beschuldigde dat ik zelf op m'n Google Ads klikte, deels was dit waar, maar de mate hierin was enorm laag, 'k denk 10 clicks per dag en dan ENKEL in het weekend, maar goed.

Ik heb een tijdje gewacht en heb daarna terug een aanvraag ingediend voor een nieuwe account. Maar deze blijven ze telkens afwijzen. Hierbij geeft Google NOOIT als reden op dat dit komt omdat ik al een geblokkeerde account heb, weet iemand of de voorwaarden voor een Adsense account zwaarder zijn geworden ofzo, of iets anders, want ik kan er niet echt meer aan uit.

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

het lijkt me nogal duidelijk dat als je account geblockt is dat je dan geen 2de kan aanmaken... of denk je nou echt dat ze bij google gekke henkie zijn?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
eendje schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:36:
het lijkt me nogal duidelijk dat als je account geblockt is dat je dan geen 2de kan aanmaken... of denk je nou echt dat ze bij google gekke henkie zijn?
Neen ergens snap ik ook wel. Maar er staat gij Google ook nergens iets hoe je die account dan na verloop van tijd kan deblokkeren.
Maar dat Google hier niets over zegt in de afwijzings-mail snap ik dan niet, 't blijft voor gebruikers dan gewoon onduidelijk of hun account dan nog ooit gedeblokkeerd word of niet.

[ Voor 19% gewijzigd door imp4ct op 20-06-2007 22:40 ]

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
imp4ct schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:39:
[...]

Neen dat snap ik ook wel. Maar er staat gij Google ook nergens iets hoe je die account dan na verloop van tijd kan deblokkeren.
en wat kan je daaruit opmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

Speedmaster

Make my day...

imp4ct schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:39:
[...]

Neen ergens snap ik ook wel. Maar er staat gij Google ook nergens iets hoe je die account dan na verloop van tijd kan deblokkeren.
Maar dat Google hier niets over zegt in de afwijzings-mail snap ik dan niet, 't blijft voor gebruikers dan gewoon onduidelijk of hun account dan nog ooit gedeblokkeerd word of niet.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar effe googlen en dit is het resultaat, lees het goed door zou ik zeggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Please also note that publishers disabled for invalid click activity are not allowed any further participation in AdSense. For this reason, these publishers may not open new accounts.
Van de google site...

Dus ik ben bang van niet

Hmmm.. Spuit 11 hiero

[ Voor 4% gewijzigd door JvW op 20-06-2007 23:01 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

imp4ct schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:35:De reden hiervoor was dat Google mij beschuldigde dat ik zelf op m'n Google Ads klikte, deels was dit waar, maar de mate hierin was enorm laag, 'k denk 10 clicks per dag en dan ENKEL in het weekend, maar goed.
10 clicks per dag laag? Kom op zeg, zelfs één eigen klik is al te veel.

Nou begrijpt Google dat per ongeluk een keer klikken wel voor komt (bron), maar structureel klikken is echt uit den boze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

10 keer per dag!? 8)7 sjeez :')... Probeer maar gewoon niet meer bij AdSense aan te melden, waarschijnlijk gaat het je niet lukken en op deze manier kom je er al helemaal niet.
Pagina: 1