Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile geen inkomende telefoontjes meer

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hallo,

Hier op het forum, google en andere fora niks terug kunnen vinden over mijn probleem dus hier maar eens vragen of het probleem bekend is.

Afgelopen vrijdag een nieuwe simkaart van T-Mobile ontvagen omdat ik veel problemen had met uitbellen. Sinds die tijd kan ik geen inkomende telefoontjes meer ontvangen. Als je belt krijg je te horen dat mijn telefoonnummer niet bereikbaar is.
uitbellen kan wel, data verkeer is ook mogelijk.
Probleem blijft ook als ik de sim in een andere telefoon zet.

Dus zelf maar de conclusie getrokken dat het toch echt niet aan mijn kant zit.

T-mobile heb ik maandag gebeld maar die hebben mijn call doorgezet naar de technische dienst ( ben netjes geholpen trouwens [beleefd]) en dat kan tot 7 dagen duren !

Het abbonement heb ik nog geen maand maar sinds die tijd alleen maar problemen en hoop dat ik weer terug kan naar mijn oude provider.
Problemen bestaan vooral uit; geen bereik, niet kunnen bellen en nu dan weer niet gebeld kunnen worden.

Iemand anders met die probleem ? Morgen ga ik natuurlijk weer bellen en kijken of ze al een beetje opschieten.

Erik

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wij kunnen je hier echt niet mee helpen. Het is een sim probleem wat wel eens vaker voorkomt en dan kan het zijn dat niet alle diensten zijn omgezet naar de nieuwe sim. Dit moet T-Mobile dan even allemaal goed zetten en je weer bereikbaar maken. Zelf kan je er niks aan doen en wij dus evenmin.

Succes met de klantenservice verder :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geen bereik met T-Mobile?:O
Ik heb het ook, abbonement Flex 25.
Altijd en overal bereik, ook in buitenland(en daar kom ik zo'n 5 tot 6 keer per jaar).

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• erikafoort
  • Niet online
Ik geloof ook wel dat er iets fout zit in de sim, maar de helpdesk zag in eerste instantie niks verkeerds. Ik neem aan dat hun toch ook wel behoorlijk ver kunnen kijken zodat niet alles naar de technische dienst hoeft doorgezet te worden.

Daarbij zat ik me af te vragen of anderen hier dat probleem kennen.

Verwijderd

Welk toestel heb je?

Een aantal collega's hadden een vergelijkbaar probleem en dit bleek aan HSDPA te liggen. Op het moment dat hij op HSDPA stond konden ze geen inkomende gesprekken ontvangen.
Toestel op GSM gezet en alles werkte weer.

• erikafoort
  • Niet online
hallo,
een nokia N80. Ik heb inderdaad ook met die instelling zitten testen ( vooral toen ik geen uitgaande gesprekken kon maken ). Bij mij is het overigens gsm, gsm/umts, umts. Zojuist ook nog even getest.

@dennis2006; ja, serieus ben ik echt ontevreden over het netwerk. Hiervoor had ik KPN en daar had ik overal bereik, als ik nu iets te ver rechts op de bank zit moet ik me telefoon op tafel leggen anders valt het netwerk weg. Dat is jammergenoeg op meerdere plekken zo; op mijn werk binnen bijna geen bereik, tot voor t-mobile was het gewooon perfect bereik ( KPN dus )

Als dit probleem opgelost is ga ik eens rondlopen met mijn oude toestel en als het zo blijft dan lijkt het me dat T-mobile toch met een goeie oplossing moet komen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Helaas is wachten op de klantenservice de enige oplossing...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.