Zoals vele van jullie misschien wel hebben gelezen heb ik een barcadi-cola over mijn Macbook gekregen. Ik ben vandaag in verband met de verzekering van de dader (ze is wel lief hoor) naar de Apple winkel geweest om een verzekeringsformulier te maken. Ik hoopte natuurlijk dat hij overleden was zodat ik een nieuwe zou krijgen. Nu ben ik dus naar winkel A geweest waar ik naar boven ging en daar vroeg wat er mee was. De hardeschijf werdt eruit gehaald, hij kreeg een reset en starte door middel van de adapter weer op. Vanaf de accu kon hij niet opstarten, ook niet met een nieuwe erin. Na het opstarten kan ht snoer er gewoon uit zonder problemen. Hij doet het dus gewoon weer redelijk goed. De repartie zou echter 980 euro gaan kostte. Ik wilde eigenlijk natuurlijk dat hij kapot zou zijn en ben toen naar Winkel B geweest, beide officiele mac dealers.
Winkel B keek niet naar de schade en begon met het begroten totaal plaatje 2800 euro inclusief BTW. Dat werdt dus een nieuwe. Met dat papiertje ben ik naar de verzekering gegaan en nu krijg ik dus een nieuwe macbook.
Ik ben natuurlijk inet gek in hou lekker die Macbook zelf, nu wil ik eigenlijk wel dat hij het weer helemaal gaat doen. Zouden jullie enig idee hebben wat ik hieraan kan doen?
Winkel B keek niet naar de schade en begon met het begroten totaal plaatje 2800 euro inclusief BTW. Dat werdt dus een nieuwe. Met dat papiertje ben ik naar de verzekering gegaan en nu krijg ik dus een nieuwe macbook.
Ik ben natuurlijk inet gek in hou lekker die Macbook zelf, nu wil ik eigenlijk wel dat hij het weer helemaal gaat doen. Zouden jullie enig idee hebben wat ik hieraan kan doen?