PC kaduuk?

Pagina: 1
Acties:

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Hallo,

was net een uur geleden ff bezig met mijn pc ff alles stof vrij maken inclusief cpu koeler, nou heb ik alles stof vrij gemaakt cpu koeler er weer op gezet alles vastgezet elk snoerdje gecheckt alles weer aangesloten en ik start me pc op en hoor na 3 sec een tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, ik krijg geen beeld, helemaal nix behalve die tuuut, weet iemand aub een oplossing of is ie echt gewoon kaduuk?

Groetjes, Shadow

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Wat voor een bios heeft je moederbord? Als je dat weet kan je de bios beep codes opzoeken en dan weet je wat er mis is!

[ Voor 51% gewijzigd door HugoBoss1985 op 20-06-2007 20:29 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zit je RAM er nog in? Check al je kabels nog eens.

En.. Je hebt toch niet de stofzuiger/kruimeldief/statisch doekjes gebruikt hè? :X

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Mogelijk dat je iets beschadigt hebt dmv ESD, met deze troubleshooter moet je er wel achter komen.

• shadowillusions
ik heb geen stofzuiger of iets anders gebruikt ik heb alle stekkers gecheckt, ik heb een ASUS P4S800-MX mbtje kzou niet weten welke BIOS er op staat.

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

shadowillusions schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:36:
ik heb geen stofzuiger of iets anders gebruikt ik heb alle stekkers gecheckt, ik heb een ASUS P4S800-MX mbtje kzou niet weten welke BIOS er op staat.
Ik zou zeggen: zoek zelf eens op welk bios je hebt dmv google en kijk dan gelijk wat je beep code betekend.
Door te googlen had je denk ik niet eens een topic hoeven starten...

30 Seconden werk:

http://bioscentral.com/beepcodes/amibeep.htm

[ Voor 7% gewijzigd door HugoBoss1985 op 20-06-2007 20:40 ]

Verwijderd

heb je toevallig de stekkertjes van de power hdd en reset losgehad? en verkeer aangesloten?

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Zal waarschijnlijk wel je geheugen of videokaart zijn die niet goed in het slot zit, gewooon even alles aandrukken enzo.

http://specs.tweak.to/15535

• shadowillusions
hmmm me pc liet me ff schrikke, kzat ff naar die beepcodes te kijke pc weer aangesloten om te kijken of het een short of long beep is en plotsklaps doet ie het weer??? iedergeval bedankt voor de reacties en komop he, een forum is er niet voor niets en ik kwam niet op dat idee van die beep dingen.

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:29
een constante harde piep duid er volgens mij op dat je videokaart niet genoeg stroom krijgt?
succes iig

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04-2025
shadowillusions schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:53:
hmmm me pc liet me ff schrikke, kzat ff naar die beepcodes te kijke pc weer aangesloten om te kijken of het een short of long beep is en plotsklaps doet ie het weer??? iedergeval bedankt voor de reacties en komop he, een forum is er niet voor niets en ik kwam niet op dat idee van die beep dingen.
Is het niet zo dat wanneer je je pc opstart na alles opnieuw aangesloten te hebben je eerst alleen in het bios terecht komt. Bij een tweede keer opstarten kom ik er altijd wel doorheen :)
Pagina: 1