Toon posts:

Hoeveel vrije HD-ruimte voor tijdelijke opslag brander?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraag...

- Ik gebruik Nero 7 Premium, en ik heb gehoord dat je het beste brand-resultaat krijgt als je wat plek op je HD vrij houd, waarin Nero tijdelijk de te branden files op kan slaan...
Is dit waar, of zijn dit fabeltjes?

En als dit idd het beste is, hoeveel ruimte raden jullie mij dan aan?
Kan ik dan het beste dezelfde grootte nemen als het dvd die ik wil gaan branden, bv 5Gb... of kan ik maar beter alvast toekomst-gericht gaan denken en maar meteen een ruimte hiervoor reserveren van 50Gb (voor de aankomende BlueRay schijfjes)??

# Kortom, raden jullie het mij aan om voor het branden ruimte vrij te laten?
Ik heb opzich nog genoeg vrije ruimte op mijn HD, dus het is in feite geen probleem... maar als het onzin is doe ik het natuurlijk niet.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat is gewoon om te swappen, te bufferen, en om eventueel eerst een image te draaien. Enkel en alleen om het sneller te laten gaan, of om meerdere kopiëen te maken.

5GB zou voldoende moeten zijn, 1GB denk ik zelfs ook. 50GB is onzin, op het moment dat je Blu-Ray gaat branden heb je toch allang een andere schijf, en da's nog minstens een jaar weg gok ik zo.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Zo ie zo de grootte van het schijfje, maar meer is wel gewenst, niet voor de beschikbare opslag, maar de snelheid van de hdd..

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 06:19
Persoonlijk heb ik dit verhaal nog nooit gehoord. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het niet waar kan zijn. Bij het on the fly kopieren van dvd's denk ik dat je niet eens HD ruimt nodig hebt. Als je vanuit een iso of image brandt, staat de data al op je HDD dus denk niet dat er extra ruimte nodig is..

Ik heb nog nooit problemen gehad met branden terwijl de HDD tot de nok vol zat.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 20:27

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik snap het ff niet.

Moet je nu een aparte partitie maken ofzo? Of gaat het erom dat je nog ruimte op je HD hebt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:50
Als het te branden spul al op je HD staat, maakt het volgens mij geen ene fluit uit. IMHO komt dit nog uit de begintijden van de CD-branders, toen was een P1 133Mhz de gemiddelde comp. die kon het on the fly branden soms niet bijbenen en kon je beter eerst een image maken. tegenwoordig is het maken van een image eigenlijk alleen handig als je iets vaker wilt branden.
Ook al heeft Mcsluis nooit problemen gehad, dit is zeker wel mogelijk als je HDD gaat swappen ivm een hoog geheugengebruik.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
"Het beste brandresultaat" ?

Als je geen 5 gig vrij hebt brandt ie gewoon helemaal niet bij Nero Recode en bij DVD copy ook niet, tenzij je on the fly brandt.

Tis gewoon digitaal hoor, of hij brandt wel of niet, dr is geen "beste brand resultaat" alsof je de was doet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb even een vraag...
Dan zit je verkeerd hier :o

GoT is er voor de vragen waar je met eigen inzet niet uitkomt, niet om zomaar vragen te stellen...

En over verkeerd zitten gesproken - Overige Hardware is geen dumpbak, waar denk je dat Opslagmedia & I/O Controllers voor is :?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.