Toon posts:

Packard Bell j9200

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand ervaring met dit systeem.... kan deze voor weinig kopen, maar weet niet zoveel of het wat is. ik ben op zoek geweest dat het allemaal best goed is. alleen kan nergens vinden hoe zwaar de voeding is..

kan iemand mij dit vertellen???

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Waarom moet je dat weten?

Verwijderd

Topicstarter
ik wil er een reepje van 1024 mb bij zetten, maar eventueel in de toekomst ook een zwaardere videokaart. vandaar dat ik de voeding wil weten of dat een beetje mogelijk is bij dit systeem.

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik zou sowieso niet zo'n kan en klaar systeem kopen, word je nooit echt erg blij mee kwa upgrade mogelijkheden en prijs. 1024MB erbij moet kunnen, maar videokaart weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
das waar. maar dit is een systeem met 19"breedbeeld monitor erbij en aardige specs wat ik tegen een hele goede prijs kan krijgen. vandaar eigenlijk de interesse.

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee hoe zwaar de voeding is???

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:22

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Je zegt dat je gezocht hebt maar vermeldt nergens waar of wat.
Heb je Packard Bell zelf al gebeld bijvoorbeeld? Die moet je best de vraag voor kunnen leggen of je er zo een zwaardere videokaart in kunt leggen en of de voeding dan toereikend is.
Voedingen in dergelijke kant en klaar PCs worden vaak niet ruim bemeten, dus ga er in eerste instantie gewoon vanuit dat je er een zwaarder exemplaar in zult moeten zetten.
Ik zie helaas toch maar weinig eigen inzet, dus vandaar: dicht.

Ook houden we hier niet van topic kicks van <24uur.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.