Toon posts:

[MCE 2005] recorder langer op laten nemen (meer als 4 minute

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vaak dat het einde van een film er niet opgenomen is, dit omdat ik MCE niet langer dan 4 minuten na afloop-tijd kan laten opnemen.

Weet iemand hier waar ik die instelling toch kan veranderen om langer op te nemen zodat het einde van de film er toch compleet op staat ?

In het register kon ik hem niet vinden.

Alvast bedankt,

Peppy

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bij MCECustomizer kan je dat wel aangeven (in aantal seconden, dus 360 = 6 minuten) :)

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je in de MCE specifieke topics of met wat googlewerk daar niks over kan vinden, zo heb ik het zelf ook kunnen vinden.
Daarnaast stel je exact dezelfde vraag in twee topics, en dat is ook niet echt de bedoeling.
Je vraag in het tips en tricks topic is verwijderd, conform de waarschuwing onderaan.

[ Voor 11% gewijzigd door alt-92 op 20-06-2007 20:18 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54

The Zep Man

🏴‍☠️

Je kan een programma als 'serie' op laten nemen. Vervolgens kan je in de instellingen van de serie aangeven hoe lang hij elke 'aflevering' na het eindstip moet blijven opnemen. Dit kan een stuk verder dan 4 minuten (tot meer dan een uur, dacht ik). Geen vage tooltjes voor nodig. :)

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 20-06-2007 20:22 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

The Zep Man schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:21:
Je kan een programma als 'serie' op laten nemen. Vervolgens kan je in de instellingen van de serie aangeven hoe lang hij elke 'aflevering' na het eindstip moet blijven opnemen. Dit kan een stuk verder dan 4 minuten (tot meer dan een uur, dacht ik).
Als je series opneemt is juist de 4 minuten beperking van kracht.
Losse opnames kan je wel tot max. 3 uur laten uitlopen als je bij record settings kijkt.
Geen vage tooltjes of nietszeggende opmerkingen van moderators voor nodig. :)
Ik zou het op prijs stellen als je dat soort niet terzake doende opmerkingen achterwege laat in het topic. Als je iemand wil verbeteren, zorg dan in ieder geval dat je het juiste antwoord geeft :o

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:54

The Zep Man

🏴‍☠️

alt-92 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:26:
[...]

Als je series opneemt is juist de 4 minuten beperking van kracht.
Losse opnames kan je wel tot max. 3 uur laten uitlopen als je bij record settings kijkt.

[...]

Ik zou het op prijs stellen als je dat soort niet terzake doende opmerkingen achterwege laat in het topic. Als je iemand wil verbeteren, zorg dan in ieder geval dat je het juiste antwoord geeft :o
Ik had het bericht al bewerkt voor je reactie en had deze niet goed gelezen. Ik had een compleet ander idee over wat jouw reactie inhield en gaf hierop commentaar. Pas bij het opnieuw lezen zag ik dat je iets anders bedoelde dan dat ik voor ogen had. Mijn excuses hiervoor.

Je moet bij series ook niet bij de losse Record Settings kijken van een aflevering, maar naar de totaalinstellingen van de serie. Elke 'losse aflevering' ziet hij als 1 recording en daarom heb je maar 4 minuten. Bij serie instellingen ('Series' kiezen bij Scheduled Recordings) kan je een stuk meer afstellen. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hm :+
Zo zie je maar dat je er zelf ook wel eens naast kan zitten :P ook hier is 3 uur de maximum tijd zo te zien.

Pagina: 1