Aannames zijn fataal.
Dat soort mensen kan ik niet uitstaan he.. dubbelposters.. bah...Op donderdag 08 februari 2001 17:03 schreef GaMeOvEr het volgende:
Dat is dus hier, svp downmodden !
Geef hem maar een ban >:):P;)
Oh sorry, ik heb geen punten dus kan er niks aan doen...
IceStorm heeft een hekel aan * GaMeOvEr !
Aannames zijn fataal.
Ip-Ban, da's veel te mild.
elke dag de helft van z'n modpunten naar een MoliceOfficer
elke dag de helft van z'n modpunten naar een MoliceOfficer
De zweep, bij een volgende keer de stok, en als je het dan nog niet geleerd hebt: in het meer met een blok beton aan je voeten 
(vrij naar 'Asterix en de Helvetiërs')
(vrij naar 'Asterix en de Helvetiërs')
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hoezo, als ik dat bloepie weer leven inblaas, is het te zien in me systray.
Ik vermoed dat me collega's niet echt blij worden als ik ICQ ga gebruiken (als ik zowieso me password nog weet) (ICQ is volgens mij nog steeds een vrij groot beveiligingsgat, en da's lullig als je systeembbeheerder bent)
Of iemand moet een sterke tip hebben om het bloempie onzichtbaar te maken.
[edit: zien is MET een 'e']
Ik vermoed dat me collega's niet echt blij worden als ik ICQ ga gebruiken (als ik zowieso me password nog weet) (ICQ is volgens mij nog steeds een vrij groot beveiligingsgat, en da's lullig als je systeembbeheerder bent)
Of iemand moet een sterke tip hebben om het bloempie onzichtbaar te maken.
Goh echt waar? Damn je kunt wel zien dat dit het elite-forum is ;):POp donderdag 08 februari 2001 17:34 schreef Jaymz het volgende:
edit:
God DAMN it
.. Doe ik het zelf ook nog fout... 
God DAMN it

Zeker welOp donderdag 08 februari 2001 17:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Goh echt waar? Damn je kunt wel zijn dat dit het elite-forum is ;):P
Zorg dat je dat op een machine doet die niet op het domein zit. Ik heb gewoon een "werk" PC, en een laptop, voor mijn "non-zakelijke" (
) toepassingen....
Aannames zijn fataal.
Dan ben je ondertussen de derde, ze hadden me weer een +1 - grappig gegeven...Op donderdag 08 februari 2001 17:41 schreef TgF het volgende:
Topic: -1 Dubbelpost given
Aannames zijn fataal.
Ik zie niks hoor >:):DOp donderdag 08 februari 2001 17:39 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Zeker wel
Het gaat ook niet goed als je snel en grappig wil zijn..
Ik schijn aanstekelijk te zijnedit:
God DAMN it .. Doe ik het zelf ook nog fout...
Theseus, en Jaymz zelf ziet het ook al. Vanaf nu gaat ik foutloos typen.
Ik heb spelfouten vaak door, 't is eerder dat ik te snel type.
Anders zou ik me eigen post ook niet op eigen gelegenheid editen.
Anders zou ik me eigen post ook niet op eigen gelegenheid editen.
To bad, geen kans van slagen. Alleen directie heeft laptops (voor thuis)Op donderdag 08 februari 2001 17:40 schreef GaMeOvEr het volgende:
Zorg dat je dat op een machine doet die niet op het domein zit. Ik heb gewoon een "werk" PC, en een laptop, voor mijn "non-zakelijke" () toepassingen....
Op donderdag 08 februari 2001 17:52 schreef ecteinascidin het volgende:
Theseus, en Jaymz zelf ziet het ook al. Vanaf nu gaat ik foutloos typen.
hhehehe, frontpage-typo's tellen niet mee Metalant
.
Antwoord op je vraag: Aan de ene kant zou ik dat wel willen en misschien dat ik er zelfs tijd voor zou kunnen maken, aan de andere kant zie ik niet veel markt/vraag naar mijn gezeur/gezever. Je ziet zelf dat zo'n lap direct wordt platgemod
.
wie weet....
* Delerium gaat kijken of copy-paste vanuit WP beter is, alhoewel ecteinascidin in Talen uitblonk (zo slecht hadden ze nog nooit gezien
)
Antwoord op je vraag: Aan de ene kant zou ik dat wel willen en misschien dat ik er zelfs tijd voor zou kunnen maken, aan de andere kant zie ik niet veel markt/vraag naar mijn gezeur/gezever. Je ziet zelf dat zo'n lap direct wordt platgemod
wie weet....
* Delerium gaat kijken of copy-paste vanuit WP beter is, alhoewel ecteinascidin in Talen uitblonk (zo slecht hadden ze nog nooit gezien
Ik had het niet over je reactie op de frontpage, maar over je reactie in deze thread.
Pagina: 1