Toon posts:

Video kaart wordt niet gevonden (geen beeld)

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, dat is dat ik geen beeld krijg mijn monitor slaat wel aan maar het beeld blijft zwart, In de bios kan ik ook niks doen omdat ik dat dus niet zie. Ik heb er een nieuwe ingehangen maar hetzelfde probleem :S. Ik kan ook niet de drivers installeren omdat ik dus niks zie :(. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Edit:
Wat specs:

Videokaart1: Ati Radeon 9250 128mb
Videokaart2: Geforce FX5500 256 mb/ddr

Doen het allebei niet.^^

Asrock 775i65G
Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.66GHz (2 CPUs)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 14:51 ]

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-07 13:22
voeding aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Jep, alles aangesloten. Als ik de computer aanzet start hij op en het lampje op de monitor wordt groen zoals het hoort, alleen geen beeld.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Heb je al een biosreset geprobeerd ?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 11:50

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

heb je toevallig een onboard videokaart die het niet leuk vindt?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je het probleem met een andere videokaart ook hebt zal het waarschijnlijk niet de videokaart zijn. Dan blijven er nog een hoop mogelijkheden over maar met deze info is er niets van te zeggen.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Post op zijn minst de specs van je systeem en om welke kaart het gaat etc. Op deze manier is er weinig met zekerheid te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij vind de onboard videokaart het niet leuk. Hoe zou je dat dan kunnen verhelpen?

Wat specs:

Doen het allebei niet.

Asrock 775i65G

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 14:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:48:
Volgens mij vind de onboard videokaart het niet leuk. Hoe zou je dat dan kunnen verhelpen?

Wat specs:

Doen het allebei niet.

Asrock 775i65G
Al eens aan gedacht om je vga aan je onboard te hangen naar de bios te gaan en dan deze uit te zetten... :P

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, ik heb ook al de onboard geprobeerd maar het lijkt er op dat deze al uit staat, omdat hier de monitor helemaal niet aanslaat :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:06:
Helaas, ik heb ook al de onboard geprobeerd maar het lijkt er op dat deze al uit staat, omdat hier de monitor helemaal niet aanslaat :(
Reset de bios dan.... batterijtje eruit.. alles stroom eraf even wachten.. indien ook hierna niet de oplossing lijkt verder zoeken ws ander onderdeel

Verwijderd

Topicstarter
Het is een wonder, ik probeer weer de computer te starten doet hij het in 1 keer :D

Bedankt voor de moeite,

Wieland :D

• rauzer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04-2024
staat je monitor niet gewoon helemaal op donker ofzo? probeer die eens op een andere pc, zo weet je zeker of ie werkt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Als je even een paar seconden nadenkt voor je post zou je misschien kunnen verzinnen dat helemaal geen signaal naar monitor niet alleen schuld kan zijn van videokaart, maar ook wel eens van de onderdelen die signaal leveren naar videokaart, dus CPU, moederbord enzovoorts. Daar kan genoeg mis zijn - en daarvoor hebben we een troubleshooter.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.