Toon posts:

SBS 2003 Pop connector heeft mail weggegooid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik ben een netwerktje dat losse popaccounts en imap accounts gebruikte over aan het zetten naar een sbs server. Nu heb ik een fout gemaakt in de pop connector die ik alleen gebruikte om de mailboxen leeg te trekken.

Ik heb een verkeerd emailadres aan het account toegevoegd waardoor de hele popbox is leeggetrokken maar de mail is verdwenen. De mail is niet terug naar de afzender gegaan, maar ook niet in de betreffende user mailbox gedumpt.

Wanneer ik de failed mappen op de server bekijk waar soms nog wel eens een mailtje in terecht wil komen zijn deze leeg..

als ik de systemmailbox open in outlook dan is deze ook leeg. Kan iemand mjij vertellen of ik de betreffende mail nog kan terughalen?

Alvast enorm bedankt..

Verwijderd

Hey,
ik moet je spijtig genoeg meedelen dat deze mails weg zijn in het grote zwarte gat....

Je moet zeker voor zorgen dat het domein ook in de recepient policy aanwezig is anders blijven ze naar dit grote zwarte gat gaan.

Groetjes,
Vincent

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-12 17:22
Vreemd is dat inderdaad. Je zou zeggen dat ze hiervoor aan aparte mailbox zouden hebben waar ze undeliverables laten maar dat is helaas niet zo.

Verwijderd

Topicstarter
Het vreemde is dat betreffende domein ook wel in de lijst stond, maar niet als primair emailadres en daarom dropte de connector de mail.. Ach lesje geleerd, volgende keer gebruik ik wel popcon of iets dergelijks als ik persee moet poppen.