Hallo,
Voor een website waar ik mee bezig was, liep ik tegen een aantal verschillen tussen de webbrowsers, in interpretatie van de code. Met name Internet Explorer (6) lijkt dwars te zitten.Hieronder een voorbeeld in verschillende browsers:
In Firefox: KLIK
In Safari: KLIK
In IE6: KLIK
Het betreft de volgende 3 problemen bij IE6:
Voor het scripten van de site maak ik gebruikt van XAMPP (Windows, Apache, Mysql, PHP), en CSS.
Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Het is niet alleen mijn computer, ik heb het op verschillende systemen getest.
Voor een website waar ik mee bezig was, liep ik tegen een aantal verschillen tussen de webbrowsers, in interpretatie van de code. Met name Internet Explorer (6) lijkt dwars te zitten.Hieronder een voorbeeld in verschillende browsers:
In Firefox: KLIK
In Safari: KLIK
In IE6: KLIK
Het betreft de volgende 3 problemen bij IE6:
- Het formulier 'zoeken' rechts boven wordt niet goed uitgelijnd. Klein probleempje, moet op te lossen zijn, heb ik nog niet zo lang naar gezocht.
- De tabel wordt groen! Nergens in mijn code heb ik ooit de kleur groen gebruikt, dus ik heb geen idee waar dat vandaan komt.
- De rechter kant (tabelrow) wordt verkeerd geïnterpreteerd. Het is de bedoeling dat die tr een vaste hoogte heeft van 224px, en de ruimte eronder de rest opvult.
Voor het scripten van de site maak ik gebruikt van XAMPP (Windows, Apache, Mysql, PHP), en CSS.
Heeft iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Het is niet alleen mijn computer, ik heb het op verschillende systemen getest.