Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nummers blokkeren op smartphone

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo. ik heb een nokia 6630 smartphone en heb soms last van iemand uit het buitenland (geen iedee wie) die smsjes verstuurd. Is het mogelijk bepaalde nummers te blokkeren zodat hun smsjes niet meer ontvang? Of bestaan er downloadbare applicaties voor mijn telefoon waar dit mee te regelen valt.

cheers.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat het wel bij je provider te regelen is na een belletje. Heb je er echt heel vaak last van of zo af en toe eens een keertje?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Heb je Call Barring er op zitten? volgens mij kan je daarmee namelijk nummers blokkeren.
Mijn Nokia 7710 (Symbian S90) smartphone schijnt het te kunnen iig.
edit:
oh wait, ff gecheckt.
Onder Privacy Settings, de Requester Rules. Kwestie van een contactcard aanmaken voor het desbetreffende nummer en dan Always Reject aanzetten op die contactcard.

(das dan op mijn S90 foon. Neem aan dat een S60 (want dat is een 6630 toch?) het ook wel kan met een soortgelijke functie)

[ Voor 53% gewijzigd door McKaamos op 20-06-2007 13:34 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips, maar ik kan geen privacy settings vinden in mijn telefoon |:(

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Heb je zelf al gezocht naar een oplossing hiervoor? Voor een topicstart is dit namelijk wat kort.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.