Kan geen Text selecteren op e nieuwe Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:44
Hi

ik zag dat eerder al it probleem vermeld werdt, maar het topic ging dicht omdat niet genoeg informatie bij stond

hier het probleem:
op de nieuwe tweakers Frontpage kan ik geen text meer selecteren.
ik gebruik XP SP2 met internet explorer 6.0.2900
met firefox heb ik dat probleem niet.
is er al en oplossing voor?

groetjes

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb met Firefox dat als ik rechts van de tekst op een lege achtergrond klik dat alle tekst geselecteerd wordt. Er lijkt toch iets geks te gebeuren :)

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Is een bug van IE6 en dat wordt niet opgelost. Zie de search, want dit is al vaker langsgekomen.
offtopic:
En ze je spellingscontrole even aan...

Zie de reactie van crisp in Selecteren tekst in nieuwsberichten
crisp schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:24:
Ik heb hier al even naar gekeken maar ik kon hier in redelijke tijd geen werkende workaround voor vinden (de workarounds die het probleem oplosten veroorzaakten juist nog grotere problemen in de layout).
IE6 is een B-grade browser en zodoende hebben wij een best-effort policy mbt ondersteuning hiervan en bieden wij geen garanties dat het volledig werkt zoals het in A-grade browsers doet (meest recente versies van o.a. Firefox, Opera en in mindere mate ook IE7).

Verdere pogingen om dit probleem voor IE6 op te lossen hebben dus een erg lage prioriteit.

[ Voor 136% gewijzigd door mithras op 20-06-2007 13:31 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sendy schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:23:
Ik heb met Firefox dat als ik rechts van de tekst op een lege achtergrond klik dat alle tekst geselecteerd wordt. Er lijkt toch iets geks te gebeuren :)
offtopic:
Dat heb ik ook, vond het ook al vaag. Maar dat lijkt me hier niet aan gerelateerd?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:26:
[...]

offtopic:
Dat heb ik ook, vond het ook al vaag. Maar dat lijkt me hier niet aan gerelateerd?
Geen idee, maar meld het vooral als bug op Devtrack.

Verder voor de onmogelijkheid om tekst te selecteren op de frontpage als je IE < 7 gebruikt, zie crisps reactie die reeds gequote is.

Dit topic is gesloten.