Toon posts:

Geen schrijfbevoegdheden op iPod in Windows Vista?

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net mijn iPod opgehaald van reparatie. Ik heb een nieuwe gekregen van Apple. Fijn. Maar, nu wil ik de nummers importeren naar mijn iPod (vanuit iTunes, ze staan dus al in de bibliotheek), krijg ik de volgende melding:
Er kan niet worden gekopieerd naar schijf ".". U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.

iTunes kan geen bestanden opslaan in uw muziekmap omdat u geen schrijfbevoegdheden hebt. Controleer de bevoegdheden van de muziekmap en de mappen in de muziekmap, en probeer opnieuw dit bestand te kopiëren.
Wat doe ik hieraan? Ik draai op Windows Vista Home Premium (jaja, ik weet het) en heb de nieuwste iTunes. Ik ben Administrator op mijn eigen pc, dus ik zou als het goed is volledige bevoegdheden moeten hebben :/ Op Google kan ik het niet vinden.

Ik heb inmiddels de helpdesk van zowel Apple als Microsoft als Acer als Paradigit gebeld (die laatste 2 omdat ik een Acer PC heb en die bij Paradigit gekocht heb) en allemaal verwezen ze me door, wisten ze het niet of ondersteunden ze het niet. Jullie wel?

Verwijderd

klinkt meschien enorm stom. maar probeer is het toetsenblokerings switchje bovenop je ipod open te zetten ;) zodat je hem gewoon kan bedienen. ik heb dat gehad met mijn eigen ipod en toen deed hij het wel. en ik heb het eerder ook gehad met een usb stick en een mp3 speler ;)

anders meschiende ipod niet voldoende opgeladen?

doe ook de usb kabel van je ipod naar pc achterin in je pc op het moederbord. dus nie aan de voorkant ofiets. omdat voorkant of extra usb slots vaak niet voldoende stroom leveren ;)

hoop dat ik je hiermee heb geholpen :D

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Verplaats je "iTunes Music" map eens naar een andere locatie. Open iTunes en wijzig de locatie van de map in de iTunes voorkeuren.

Zie ook > http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=4737995

- toevoeging -

Zie ook > http://discussions.apple.com/category.jspa?categoryID=150

[ Voor 18% gewijzigd door ericafterdark op 20-06-2007 21:58 ]

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Topicstarter
@Dragon: Knopje staat open. iPod is vol. Ik ga eens het kabeltje verplaatsen, thanks! :)

@tAnk: Dan moet ik alle 4000 nummers overzetten, en dan moet ik dat ook nog eens gaan aan geven in iTunes. Daarnaast staat mijn muziek niet in "iTunes Music" maar in de map "Muziek" (voorheen Mijn muziek).

Verwijderd

Topicstarter
Nope Dragon, dat helpt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Meer tips?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Start iTunes op als Administrator.

iTunes.exe -> rechter muis -> uitvoeren als Administrator. Dan heb je ipc alle rechten.

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Windows die eens geen toegang verleent, heel onwennig. :D

Verwijderd

Topicstarter
@Plague: Heb ik ook al te horen gekregen van de Acer helpdesk, maar dat werkt dus niet.

@Phixion: Hehe ;)

Verwijderd

Topicstarter
Meer mensen met ideeën?

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Backup maken en Windows opnieuw installeren.

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:41

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Je kan ook proberen om de compatibiliteitsmodus van de set up te veranderen in WinXP.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
Hoe?

• Zondagskindje

Zondagskindje

Door op met de rechtermuisknop naar Eigenschappen te gaan en vervolgens naar de tab Compatibiliteit.
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/1616/eigenschappenfs3.jpg
Dan een vinkje zetten bij de pijl.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
Yeah, dat heeft gewerkt, bedankt!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Graag gedaan :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09

Phydomir

Dennis

Mooi dat het opgelost is, maar blijft vreemd. Heb zelf ook een iPod icm Vista (Ulitmate) en hoef iTunes verder niet aan te passen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Topicstarter
Overigens krijg ik nu wel steeds een melding van iTunes dat ik toestemming moet geven om het programma te runnen. Maar dat moet ik maar op de koop toe nemen.

@Phydomir: Ja, ik vind het ook vreemd. Maarja.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:09

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:00:
Overigens krijg ik nu wel steeds een melding van iTunes dat ik toestemming moet geven om het programma te runnen. Maar dat moet ik maar op de koop toe nemen.
Dat is is standaard zo als je in winxp mode programma's draait.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1