Ik heb dus net mijn iPod opgehaald van reparatie. Ik heb een nieuwe gekregen van Apple. Fijn. Maar, nu wil ik de nummers importeren naar mijn iPod (vanuit iTunes, ze staan dus al in de bibliotheek), krijg ik de volgende melding:
Op Google kan ik het niet vinden.
Ik heb inmiddels de helpdesk van zowel Apple als Microsoft als Acer als Paradigit gebeld (die laatste 2 omdat ik een Acer PC heb en die bij Paradigit gekocht heb) en allemaal verwezen ze me door, wisten ze het niet of ondersteunden ze het niet. Jullie wel?
Wat doe ik hieraan? Ik draai op Windows Vista Home Premium (jaja, ik weet het) en heb de nieuwste iTunes. Ik ben Administrator op mijn eigen pc, dus ik zou als het goed is volledige bevoegdheden moeten hebbenEr kan niet worden gekopieerd naar schijf ".". U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.
iTunes kan geen bestanden opslaan in uw muziekmap omdat u geen schrijfbevoegdheden hebt. Controleer de bevoegdheden van de muziekmap en de mappen in de muziekmap, en probeer opnieuw dit bestand te kopiëren.
Ik heb inmiddels de helpdesk van zowel Apple als Microsoft als Acer als Paradigit gebeld (die laatste 2 omdat ik een Acer PC heb en die bij Paradigit gekocht heb) en allemaal verwezen ze me door, wisten ze het niet of ondersteunden ze het niet. Jullie wel?