MSI k7t pro 2a flashen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Heb een msi k7t pro 2a mobo
en wil de vandaag mijn bios updaten
ik een flop geformateerd

In win me een system disk aan gemaakt en toen alle bestanden er af gepleurt
o dat sys /A niet meer werkt in ME

Toen de msi bios versie 2.2 op flop geladen
daar zat een autoexec.bat bij... met de benodigde command line om de flash in werking te zetten...

Dus ik opstarten kreeg ik geef de windows interperter of zo iets aan dus ik C:\windows\command.com aangegeven..
en toen autoexec.bat aangeven dat ie die dus ging starten programma starten toen vroeg het welke flash hij gaf zelf al aan welke flash er moest worden gefalsh ik enter drukken en toen bleef ie de hele tijd stil staan ik na vijf minuten hem gereset en toen
deedt ie het gelukkig nog maar wat doe ik verkeerd

Deedt het vorige keer persies het zelfde en toen deed ie het wel....

Alvast bedankt

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Heb ik ook gehad, de makkelijkste oplossing is gewoon te flashen van HD ipv floppy...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Heb ik ook gehad met me Msi mobo, (Pro2a)

Paar keer geprobeerd, geen succes.. Bleef vast zitten voordat die begon.. Resetten en als was toen nog ok..

Zo in een keer deed die het wel..

Verwijderd

Dat gaat nooit goed hier zo
FF....... je pakt het bestand wk7tpro2av22.exe uit. De uitgepakte bestanden op een flop zetten. In dos het commande a:\awfl789.exe geven. Het proggie start dan. Als ie vraagt welke bios je moet upgraden v6330vms.220 ingeven. Wel je oorspronkelijke ff backuppen. Lekker laten draaien. restart, bios weer ff instellen en starten maar. Werkt goed zo (tenminste bij mij)

Suc6 met z'n allen

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Mijn probleem was ik gebruikten het autoexec.bat wat erbij zat maar daar stond een rijtje commando's nog achter maar na het draaien van alleen het programma en dan de naam ingeven deedt ie het wel

Toch bedankt

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:34
wat is het voordeel van het flashen? heeft de originele bugs?

Verwijderd

he Padje werkt het nu?

Nieuwe bios werkt tikkie beter, ligt een beetje aan welke je er nu op hebt zitten.
Pagina: 1