Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb wat een apart probleem.

Ongeveer 25% van de binnenkomende oproepen worden meteen doorgeschakeld naar de voicemail. Ik Krijg dan alleen een sms dat ik een oproep gemist heb terwijl mijn telefoon nooit is overgegaan.

Is mijn telefoon gewoon brak of kan het ook aan iets anders liggen?

Ik heb een Nokia 6230 op het T-Mobile netwerk.

Op google zijn er wel mensen die een soortgelijk probleem hebben met een anders toestel maar dan hebben ze ook een rits andere problemen en geen oplossing. :?

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Met mijn 6230 op T Mobile komt dit ook wel eens voor, zelf denk ik dat het gewoon aan het netwerk ligt.

De SMS'jes komen soms ook pas uren na de oproep binnen.

• mr_taipan
Ik krijg de sms altijd direct na de oproep. Als ik dan terug bel zijn ze soms mijn voicemail aan het inspreken.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer dit eens is: ##002#, daarna belknop

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:47:
En wat doet dit ?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alle doorschakelingen annuleren.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Zou kunnen dat je wellicht bepaalde groepen hebt ingedeeld op je telefoon? En dan een bepaalde groep per ongeluk automatisch staat doorverwezen naar de vm?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• mr_taipan
Ginz schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:47:
Dat heb ik al een keer gedaan en heeft niet geholpen.

Als ik groepen zou hebben en die hebben doorgestuurd moet dat wel heeel perongeluk zijn gegaan.

En daarnaast is het compleet random. Als iemand 2 keer achterelkaar belt kan het de ene keer wel goed gaan en de andere keer niet.

Verwijderd

Heb je niet - meestal - gewoon een brakke ontvangst? Hooguit 1 bar? Lijkt mij de meest logische verklaring....

• mr_taipan
ik snap dan niet waarom ik wel meteen een sms krijg als ik gebeld ben. Heeft een sms minder signaal nodig?

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 12:00
hoe vaak zet je je telefoon uit? Dit soort problemen komen soms doordat een netwerk een telefoon soms 'kwijt' lijkt te raken als de telefoon erg lang aan staat (meerdere dagen).

Ik raad kennissen met dit soort problemen altijd aan hun gsm 1x per drie dagen even (30 minuten oid) uit te zetten, meestal helpt dat uitstekend. Ook zonder problemen zou ik het je aanraden btw.
Pagina: 1