Automation en command line parameters

Pagina: 1
Acties:

• PaLPiTaTioN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 22:21
Ik probeer via automation Word in veilige modus op te starten, maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Zonder automation geef je de parameter /safe mee aan winword.exe, maar dat kan hier niet. Weet iemand hoe ik niet moet aanpakken? Ik werk hierbij niet met .NET. Het moet met een IDispatch-interface. Een paar uur googlen levert weinig bruikbaars op.

• PaLPiTaTioN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 22:21
Ik heb na verder te zoeken geconstateerd dat het niet mogelijk schijnt te zijn. Als anderen dit topic via Google vinden, weten ze dat dus ook. Tenzij iemand anders het tegendeel weet te melden, maar dat lijkt me dus niet.
Als alternatief kun je met een shell-commando Word starten met parameters en vervolgens attachten, maar dan is Word wel even zichtbaar in beeld.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
PaLPiTaTioN schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:35:
Weet iemand hoe ik niet moet aanpakken? Ik werk hierbij niet met .NET. Het moet met een IDispatch-interface. Een paar uur googlen levert weinig bruikbaars op.
:? Werk je nou wel of niet met .NET? En zo niet, waar dan wel mee? En heb je wat code voor ons zoals je het nu doet?
PaLPiTaTioN schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:35:
Ik heb na verder te zoeken geconstateerd dat het niet mogelijk schijnt te zijn.
Is dat op basis van je eigen bevindingen of heb je een bron?

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 20-06-2007 18:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij