Toon posts:

[Company of Heroes] Spel start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een orginele versie van company of heroes een half jaar geleden gekocht. Het spel heeft altijd gewerkt, ik heb per ongeluk het spel verwijderd en probeer het spel opnieuw te installeren.

Als ik company of heroes installeer, dus gewoon vanaf dvd versie 1 wordt de installatie succesvol afgerond.

Als ik het programma probeer op te starten krijg ik meteen (hij laat dus niets) de volgende melding.
kan de toepassing niet starten omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Probeer de toepassing opnieuw te installeren.

Ik heb het spel dus een aantal keren opnieuw geinstalleerd en ook gepatched tot versie 1.7, maar niets wil helpen. ik heb ook alle mappen (in documents en settings verwijderd) maar dit wil ook niet helpen.

Nu heb ik op google gezocht, en kwam bij verschillende sites over visual studio 8 uit en dll bestanden, alleen heb ik niets over company of heroes kunnen vinden. Wel iemand die dezelfde melding kreeg bij het opstarten van RAW shooter, dit kwam door de safariwebbrowers. ik heb deze dan ook van mijn computer afgegooid. Maar dit helpt ook niet. Klik op de link, deze melding krijg ik ook bij het opstarten. http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?p=1444676

Ik ben eigenlijk dus een beetje ten einde raad en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 11:30 ]