[Quark] Bladzijde vergroten?

Pagina: 1
Acties:

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Ik zit met een probleem, ik heb een boekje gemaakt in Quark, maar ik wil nu een grotere pagina ervan maken omdat de inhoud me te dicht op de buitenkant van de pagina staat, dus wil ik graag nog 1,5cm aan elke kant toevoegen. Hoe kan je dit doen in Quark?

Ik heb van alles geprobeerd, zelfs geprobeerd de snijlijnen 1,5 cm op te schuiven en ik kan nergens een optie vinden om je quark bestand iets groter te maken :?

Moet ik nu een heel nieuw groter document aanmaken en alles erin plakken, of is er een eenvoudigere manier om je ducument iets groter te maken?

Als iemand het weet alvast heel erg bedankt _/-\o_

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-01 15:28
Bestaat er in Quark niet gewoon zoiets van Document Setup (zoals in InDesign)? :X

• El Gravedigger
willem169 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:07:
Bestaat er in Quark niet gewoon zoiets van Document Setup (zoals in InDesign)? :X
:'( Niet dat ik weet.

Heeft iemand hier een oplossing voor? :$

Verwijderd

Doc. setup ja of iets in die trant, zeker weten dat het daar zit! Gewoon ff stoeien/zoeken. Kzou je er zo doorheen kunnen lopen, maar heb geen Quark meer... zal waarschijn niet juist OS of versie zijn, maar je zoekt dit, of het equivalent dat althans in jouw OS/versie...

Eerste hit op 'page setup quark'... :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 13:07 ]

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Mmmm hier staat wat, maar dat zijn antwoorden die je eigenlijk niet wil:

http://www.quark.com/serv...a7e62845143a8bf27f8e887fd

Heb je echt niet onder File of onder Edit (1e, 2e opties uit menu denk ik) iets met document sizes staan? Op mijn andere computer heb ik Quark, maar ivm tijdsdruk kan ik die nu niet even aanslingeren.

Als je het antwoord vanavond nog niet hebt, zal ik zelf even gaan zoeken. Succes intussen!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• El Gravedigger
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:05:
Doc. setup ja of iets in die trant, zeker weten dat het daar zit! Gewoon ff stoeien/zoeken. Kzou je er zo doorheen kunnen lopen, maar heb geen Quark meer... zal waarschijn niet juist OS of versie zijn, maar je zoekt dit, of het equivalent dat althans in jouw OS/versie...

Eerste hit op 'page setup quark'... :X
Dat scherm ken ik wel, die krijg je als je start met je pagina, maar nu is het probleem, als je eenmaal een pagina gemaakt heb kan je dat scherm er niet meer voor krijgen, dus je kan achteraf niks doen aan je canvas size.
Dark Blue schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:05:
Mmmm hier staat wat, maar dat zijn antwoorden die je eigenlijk niet wil:

http://www.quark.com/serv...a7e62845143a8bf27f8e887fd

Heb je echt niet onder File of onder Edit (1e, 2e opties uit menu denk ik) iets met document sizes staan? Op mijn andere computer heb ik Quark, maar ivm tijdsdruk kan ik die nu niet even aanslingeren.

Als je het antwoord vanavond nog niet hebt, zal ik zelf even gaan zoeken. Succes intussen!
Ik hoef het niet te scalen, wil alleen 1,5 cm meer witruimte aan de buitenkant van de pagina hebben, dus alleen mn canvas een beetje groter hebben.

En anders moet ik alles selecteren en dan nieuw groter document aanmaken en dan alles weer op de goeie plaats zetten 8)7 Zou echt stom zijn als er niet een optie is in Quark om je pagina achteraf nog te veranderen :X

Maar iedergeval al bedankt voor de reacties!

[ Voor 40% gewijzigd door El Gravedigger op 20-06-2007 13:18 ]

Verwijderd

...print setups perhaps? ik heb dit aan de leaupende band gedaan in stages! It *is* possible, en nie eens that hard to do. Zo simpel dat ik niet eens heb onthouden waar het zat ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2007 15:06 ]

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-01 12:52

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Vanaf versie 6, zit het onder opmaakmodel > opmaakeigenschappen, bij vorige versies onder archief > documentindeling.
Pagina: 1