[2003]Backup Exec Remote Domain Error

Pagina: 1
Acties:

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 16:10

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Situatie:

Domain A and Domain B beide 2003 native en hebben een 2 way trust.

In domein B worden 6 servers gebackupped naar mn Autoloader en dit is geen probleem.
In domain A staat de Exchange server maar hier krijg ik niks van gebackupped naar de backup server die in Domain B staat.

Ik heb op domain A een account gemaakt dat domain admin is en local admin op de Exchange server. dit account heb ik gespecificeerd staan in backup exec en als ik zeg: test credentials via de selection list (Edit Selection list ->Resource Credentials -> Test All) dan krijg ik overal Succes terug.

Ik kan ook zonder problemen de information store en de mailboxes selecteren maar tijdens de backup gaat het alsnog fout.

de Error:
The job failed with the following error: Unable to attach to a resource. Make sure that all selected resources exist and are online, and then try again.
hij failed op alle selecties van de Exchange server :(
een ander account aanmaken en deze rechten geven via de ESM daar de rechten op full exchange administrator zetten mag allemaal niet baten.

Versie: Symantec Backup Exec 10d rev 5629
iemand?

Bears and Bulls

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

Muggie

8 pm

Heeft het account dat je gebruikt voor de backup een actieve mailbox in Exchange ?

PSN: mug_8pm

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 16:10

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Muggie schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:26:
Heeft het account dat je gebruikt voor de backup een actieve mailbox in Exchange ?
nee, why is dat beter van wel?

het is ws opgelost, er stond nog wat fout in de text selection, waarom dat ding het niet heeft weggehaald via de gui.... geen idee.

[ Voor 22% gewijzigd door mindcre8r op 25-06-2007 11:19 ]

Bears and Bulls