Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feat] Zakelijke shops

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Er is een keuze gemaakt om alleen shops toe te laten die voor consumenten/eindgebruikers ook toegankelijk zijn (= daar kunnen bestellen).

Is het niet erg handig dat ook shops waar men als zakelijk gebruiker kan bestellen ook (apart) te vermelden? Ik denk aan Bechtle, Viking Direct. Dat genereert meer verkeer en meer inkomsten aan PWM abbo's.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

FA > PW

Bijvoorbeeld Viking Direct levert ook aan particulieren, en staat dan ook al in de PW/ShS:
http://tweakers.net/shopreview/1554

Dat er geen prijzen staan weergegeven, betekent dat ze geen synchronisatie kwa database (abo) hebben, en gebruikers geen prijzen hebben aangedragen. Beide zijn zaken die we niet kunnen afdwingen.

Bechtle verkoopt enkel business to business, waarbij er als het goed is niemand is die de listprijs op de site betaalt; ieder bedrijf komt eigen condities en kortingsstaffels overeen die ook nog eens per onderdeelsoort kan verschillen. Het weergeven van de listprices is daardoor redelijk zinloos. :)

Dit is overigens bij vrijwel alle b2b leveranciers (althans, in mijn tijd dat ik nog wel eens inkocht heb ik nooit de listprice betaald) zo, waarmee redelijkerwijs te stellen is dat vermelding van b2b leveranciers niet erg zinvol is.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

We zijn, ergens in de toekomst, wel van plan een soort B2B Pricewatch te starten. Wanneer valt echter nu nog niet te voorspellen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 07:08:
FA > PW

Bijvoorbeeld Viking Direct levert ook aan particulieren, en staat dan ook al in de PW/ShS:
http://tweakers.net/shopreview/1554
Op de site staat een aparte link naar B2B of B2C.
[...]
Bechtle verkoopt enkel business to business, waarbij er als het goed is niemand is die de listprijs op de site betaalt; ieder bedrijf komt eigen condities en kortingsstaffels overeen die ook nog eens per onderdeelsoort kan verschillen. Het weergeven van de listprices is daardoor redelijk zinloos. :)
Ik vond ze al duur :+
Dit is overigens bij vrijwel alle b2b leveranciers (althans, in mijn tijd dat ik nog wel eens inkocht heb ik nooit de listprice betaald) zo, waarmee redelijkerwijs te stellen is dat vermelding van b2b leveranciers niet erg zinvol is.
Zal er wel aan liggen hoeveel men inkoopt.
Longbeard schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:56:
We zijn, ergens in de toekomst, wel van plan een soort B2B Pricewatch te starten. Wanneer valt echter nu nog niet te voorspellen.
Kijk eens aan :)

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 20-06-2007 10:48 ]

LinkedIn WoT Cash Converter