Ervaringen met slimtv.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.469 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik was hier op het forum in een forum over een tv kaart aan het lezen, toen ik onder aan de pagina een banner van slimtv.nl zag. Als je op deze site kijkt bieden ze je tv aan voor 5,95 aan eenmalige kosten. Dit werkt dan via breedband. Heeft iemand hier ervaringen mee? Dit is nl. precies waar ik al een tijdje naar opzoek ben. kan je ook mooi op de camping kijken.
Ik vertrouw het echter niet helemaal, omdat er hier nergens ervaringen te vinden zijn, en deze ook via google niet te vinden zijn.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:10

mace

Sapere Aude

1. Dit is een schofterige manier om je te laten betalen voor gratis software die gratis verkrijgbare internet TV streams indexeert in 1 programma. Alle zenders zijn gratis te bekijken zonder dit programma en er zijn ongetwijfeld gratis alternatieven voor. Niet doen dus.

2. Heb je breedbandinternet op de camping in je caravan. :?

• Felixje
MaCe1337 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 00:00:
1. Dit is een schofterige manier om je te laten betalen voor gratis software die gratis verkrijgbare internet TV streams indexeert in 1 programma. Alle zenders zijn gratis te bekijken zonder dit programma en er zijn ongetwijfeld gratis alternatieven voor. Niet doen dus.

2. Heb je breedbandinternet op de camping in je caravan. :?
Ok, ik zal eens zoeken naar gratis software.
En sommige campings bieden draadloos internet aan ja (zo ook de zeer primitieve boerderijcamping waar wel altijd heen gaan.)

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• dago21
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik zag die reclame zojuist ook en heb op de website gekeken. Wat voor software is dat dan?

Toch heb gelijk de T.net Google ads uitgezet.

• Felixje
Een programma wat verschillende streams bundelt. Er zitten alleen geen normale tv zenders in die je via kabel krijgt.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")