[PHP] Video sharing script

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 13:28

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Ik zou graag op mijn website een soort van YouTube script willen hebben. Ik heb gezocht met Google, bij Hotscripts en Tweakers, maar alle pakketten die ik gevonden had, moet je voor betalen. De meeste zoekresultaten kwamen uit bij een duur YouTube clone script.

Ik denk zelf dat het wel MOET bestaand, een gratis variant, alleen ben ik er nog niet ingeslaagd om die te vinden. Misschien is er iemand hier die ooit zoiets heeft gemaakt/gevonden?

De vraag is dus of er ook een gratis soort van Video Sharing Script bestaat. Mocht er in PHP geen gratis Video Sharing Script zijn, dan is ASP ook nog een optie, maar wat ik zo heb gezien is daar weinig voor te vinden.

Alvast bedankt!

P.S.

Ik dacht dat ik hier in het goede forum zit, maar mocht dat niet zo zijn, zouden jullie het Topic dan willen verplaatsen naar het juiste forum?

[ Voor 10% gewijzigd door GiantLeap op 19-06-2007 21:21 ]

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
1. PHP hoort in Programming
2. Daar wordt ook niet gedaan aan scriptrequests

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 13:28

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Topicstarter
Dit is toch geen script request? Ik vraag of iemand misschien een goed pakket weet omdat het enige wat ik kan vinden betaald is.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
pcexpert schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:22:
Dit is toch geen script request? Ik vraag of iemand misschien een goed pakket weet omdat het enige wat ik kan vinden betaald is.
Dat is dus volgens mij letterlijk een scriptrequest.. maar dat mag een modje beoordelen..

Modbreak:Een TR alleen is voldoende. No need om ook in het topic op beleidszaken in te gaan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 19-06-2007 21:42 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Mja je zal toch een server enabled met ffmpeg oid hebben.
Google eens op installing ffmpeg the easy way

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zou toch iets beter gaan zoeken, aangezien dit subforum (en ja het is de verkeerde ;)) niet je persoonlijke zoekdesk is.

Dit topic gaat dicht, wellicht handiger om je de volgende keer wat beter te verdiepen in de "lokale" faq's voordat je een topic aanmaakt ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.