Heb het volgende hier:
Virtual machine met daarop:
Server 2003 met aangemaakte gebruikers.
Op de server heb ik een domain aangemaakt.
Een xp bak waarmee ik kan inloggen op het domain.
Nou mijn vraag:
Ik krijg het niet voor elkaar om de aangemaakte gebruikers administrator rechten te geven.
Als ik inlog met een gebruiker op de xp bak krijg je bij eigenschappen van deze computer te zien:
Opmerking: alleen administrators kunnen de identificatie van deze computer wijzigen.
En als je op Verbindingen van buitenaf klikt krijg je:
Externe sessie
De besturingselementen op dit tabblad zijn niet toegankelijk omdat u hiervoor niet de juiste bevoegdheden hebt. Neem contact op met de systeembeheerder.
In de active directory users en computers heb ik een ou aangemaakt genaamd beheerders met daarin diverse gebruikers.
Dus hoe kan ik zo'n gebruiker administrator rechten geven?
Met vriendelijke groet,
Gerrit
Virtual machine met daarop:
Server 2003 met aangemaakte gebruikers.
Op de server heb ik een domain aangemaakt.
Een xp bak waarmee ik kan inloggen op het domain.
Nou mijn vraag:
Ik krijg het niet voor elkaar om de aangemaakte gebruikers administrator rechten te geven.
Als ik inlog met een gebruiker op de xp bak krijg je bij eigenschappen van deze computer te zien:
Opmerking: alleen administrators kunnen de identificatie van deze computer wijzigen.
En als je op Verbindingen van buitenaf klikt krijg je:
Externe sessie
De besturingselementen op dit tabblad zijn niet toegankelijk omdat u hiervoor niet de juiste bevoegdheden hebt. Neem contact op met de systeembeheerder.
In de active directory users en computers heb ik een ou aangemaakt genaamd beheerders met daarin diverse gebruikers.
Dus hoe kan ik zo'n gebruiker administrator rechten geven?
Met vriendelijke groet,
Gerrit