Toon posts:

windows patches

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
patches en updates van windows worden als hidden geplaatst direct in de windows folder en nemen daar naar verloop van tijd veel ruimte in. :(
Mogen deze verwijderd worden zonder dat dit de patch status van windows in gevaar brengt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat kan inderdaad waarschijnlijk weinig kwaad. Maar blijf in ieder geval van $hf_mig$ af. Zie ook o.a. http://www3.telus.net/dandemar/spack.htm

Ik zeg waarschijnlijk omdat het wel erg afhangt van je Windows versie. Windows 3.11 heeft andere nukken dan Vista ;) Daar willen we altijd graag weten over welke Windows het gaat: zie ook het "sticky" topic Windows Clients - Policy bovenaan WOS. Trouwens welkom op GoT! :)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 19-06-2007 21:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-03 16:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik flikker altijd (in XP) de map $hf_mig$ leeg (ik laat 'm dus wel staan!), daarna gooi ik alle KB* mappen weg en alle bijbehorende KB*.log files.
Hierna laat ik een register analyse programma lopen om alle niet meer bestaande referenties naar uninstallers die er niet meer zijn op te ruimen.

[ Voor 6% gewijzigd door CAP-Team op 19-06-2007 23:10 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21

Reptile209

- gers -

Op deze pagina staat het een en ander voor je op een rijtje gezet. Als alternatief zou je kunnen kijken naar het tooltje XP Remove Hotfix Backup dat het automagisch voor je zou kunnen doen.

Zo scherp als een voetbal!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
$hf_mig$

kan gewoon weg gesmeten worden de gehele map, na ene update maakt ie deze map gewoon weer aan.. ;)

vaak genog gedaan, zelfs op de stage/werk pc's ;)

en ook autopatcher heeft een remove hotfix ding inzich zitten mis een id?

[ Voor 19% gewijzigd door Dutch2007 op 20-06-2007 10:55 ]