Ik heb morgen een javascript tentamen.
De volgende oefentoets hebben we gekregen als oefenmateriaal:
http://www.11-design.nl/upload/toets_js.pdf
Nu ben ik zelf al een tijdje bezig met de toets maar kom bij een aantal vragen er nog niet uit.
Deze antwoorden heb ik tot nu toe:
1D
2A
3D
4C
5______________________________????
6C
7ik denk A, klopt dat?
8B
9______________________________????
10C
11D
12_____________________________????
13ik denk D, klopt dat?
14A
15B
16B
17_____________________________????
18_____________________________????
19C
20D
Vraag 5,9,12,17 en 18 kom ik dus niet uit...
En over een paar vragen twijfel ik.
Wat ik van jullie vraag is niet het antwoord op de vragen, het mag wel mits er een goede uitleg bij zit.. want anders heb ik er morgen met de echte toets er ook niet veel aan he
Voordat het me gezegd word: Ik kies er juist bewust niet voor om de opgaves in een editor te zetten en vervolgens uit te voeren, dan krijg ik wel het juiste antwoord maar dan weet ik nog niet WAAROM
Ik heb al het hele boek Javascript: "a beginners guide" doorgenomen maar deze vragen zijn toch wel wat moeilijker dan de stof die in het boek staat. (daar komt nog eens bij dat het boek engels is wat niet echt mijn sterkste punt is.)
De volgende oefentoets hebben we gekregen als oefenmateriaal:
http://www.11-design.nl/upload/toets_js.pdf
Nu ben ik zelf al een tijdje bezig met de toets maar kom bij een aantal vragen er nog niet uit.
Deze antwoorden heb ik tot nu toe:
1D
2A
3D
4C
5______________________________????
6C
7ik denk A, klopt dat?
8B
9______________________________????
10C
11D
12_____________________________????
13ik denk D, klopt dat?
14A
15B
16B
17_____________________________????
18_____________________________????
19C
20D
Vraag 5,9,12,17 en 18 kom ik dus niet uit...
En over een paar vragen twijfel ik.
Wat ik van jullie vraag is niet het antwoord op de vragen, het mag wel mits er een goede uitleg bij zit.. want anders heb ik er morgen met de echte toets er ook niet veel aan he
Voordat het me gezegd word: Ik kies er juist bewust niet voor om de opgaves in een editor te zetten en vervolgens uit te voeren, dan krijg ik wel het juiste antwoord maar dan weet ik nog niet WAAROM
Ik heb al het hele boek Javascript: "a beginners guide" doorgenomen maar deze vragen zijn toch wel wat moeilijker dan de stof die in het boek staat. (daar komt nog eens bij dat het boek engels is wat niet echt mijn sterkste punt is.)