Toon posts:

Nvidia Quadro FX videokaart optimaliseren

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geachte dames en heren,

Ik ben de gelukkige bezitter van een quadro FX 1500 videokaart in mijn laptop. Middels het configuratiescherm kan ik deze kaart optimaliseren per applicatie (anti aliasing aan/uit bv). Nu staan niet alle applicaties die ik gebruik in het lijkstje (zoals Maxwell render en Rhino). Heeft iemand tips voor het optimaliseren voor deze software of een link oid?

Jasper

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:34
"Application controlled" instellen in de nVidia drivers? En dan in de applicatie instellen oid?

M3P - M3LR - 6320Wp

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat soort geavanceerde quadro OpenGL instellingen zijn niet in te stellen in applicaties.

Maar kun je niet een nieuw profiel aanmaken en dan de instellingen goed zetten? Misschien zijn ze ook wel te downloaden.

Wat ik van mijn quadro's kan herinneren is dat je zelf ook in kon stellen, (en saven?)

[ Voor 20% gewijzigd door maratropa op 19-06-2007 20:23 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat vraag ik me juist af. Zijn er sites waar ik specifieke instellingen kan downloaden? Ik heb ze zelf nog niet weten te vinden...

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nou, ik denk dat je op fora en faq's misschien wel wat kan vinden over hoe de instellingen te zetten voor rhino en maxwell.

Trouwens, verwacht er ook niet al te veel van, de meest dingen staan standaard best ok en rhino zal ook prima lopen.

specs