Commodoor geen website!?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Hoi,

Vandaag een prachtig commodooor horloge gekocht bij kijkshop (niet online gekocht). Nu wil ik het polsbandje verstellen en zocht daar wat info over op op het net. Natuurlijk eerst naar de website gegaan www.commodoor.com . Maar helaas blijkt dit binnende bedrijfsvoering van commodoor een totaal onderbelicht onderdeel te zijn!

Ik was met stomheid geslagen dat een middel grote organisatie als commodoor anno 2007 niet over een fatsoenlijke website beschikt! Het merk commodoor mag toch bekend verondersteld worden bij menig tweaker (let op NIET commodore) ze maken ook fietscomputers http://www.kijkoranje.nl/...fietsen_acc-/accessoires/
Het gaat hier notebene om een elektronica maker! Het sogenaamde email adres is onbekend en je ontvangt je verzonde email weer net zo hard terug als ware het een boemerang.

Dit boezemt bij mij dus helemaal geen vertrouwen in over mijn zojuist gedane aankoop. Er staat ook een fysiek adres op de sogenaamde website vermeld. Aangezien ik daar toch in de buurt woon ga ik maar eens een bezoekje bij ze brengen als het adres tenminste niet fictief is.

Mochten er nog webdesigners om werk verlegen zitten dan zou ik maar eens een acquisitie bij hun proberen te doen :*)

Verwijderd

Ze hebben een website, maar die wordt momenteel geupdate. Kwestie van wachten en later terugkomen...

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 19:52 ]

Verwijderd

De site wordt geupdate, wat is je probleem :? Vanwaar die argwaan...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Dit heeft niets met webdesign te maken...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.