Hero Of Time schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:57:
Zou tegenwoordig niet meer mogen gebeuren. Ik heb thuis ook een ralink kaartje in XP en geen enkel probleem ermee (RT2500 chip) en mijn vader heeft een linksys kaartje (ralink RT61 chip/driver) en ook geen probleem in XP. Ik vermoed dat het met het aantal verbindingen te maken kan hebben. Als ik namelijk te veel p2p verbindingen heb, gooit mijn router andere verbindingen er eens uit, misschien dat het met Vista resulteerd in een BSOD. Nou is het met mijn router meer een geheugen probleem in het apparaat zelf, maar het idee is hetzelfde, te veel verbindingen wat het besturingssysteem niet aan kan. Halveer eens de maximaal aantal verbindingen van je client.
Nee, het zou niet mogen, maar vertel Vista dat maar. Heb nu in elk geval mijn max connections op 250 gezet met een max van 50 per torrent. Tot nu toe stonden deze beide op unlimited.
Nu maar eens kijken of dit helpt, want ik ben zo'n beetje door mn ideeën heen....
Edit: En binnen 10 minuten weer een BSOD
Ga nu eens kijken of het misschien aan het aantal verbindingen dat Vista kan hebben ligt door dit te installeren:
http://www.softpedia.com/...-IP-Limit-AutoPatch.shtml
Edit2: Nu gereboot en maar 1 van de 5 torrents gestart in Bitlord, zodat er iig niet te veel verbindingen gemaakt worden. Kan ik dat uitsluiten als ik wel weer een error krijg.
Edit3: Met 1 d/l al een half uur geen BSOD meer gehad, welk een wonder! Het is dus een verbindingenprobleem. Heb nu een tweede torrent gestart om te kijken hoeveel connections fataal wordt.
Edit4: Met 2 d/l's aan kreeg ik na een kwartier wel een BSOD. Laat de pc nu met 1 d/l lopen en kijken of het houdt.
[
Voor 25% gewijzigd door
theroman op 21-06-2007 12:47
]