Toon posts:

Kan niet connecten op SA:MP server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een server staan die direct op het internet staat aangesloten, en het internet daarna weer verdeeld over vier PC's. Op de server draait ClarkConnect 3.2 en draait als een zonnetje. Nu wil ik een GTA San Andreas Multiplayer (SA:MP) server gaan draaien, maar ik stuit op problemen.

De server werkt lokaal gewoon goed. Als ik mijn externe IP toevoeg in het client programma, pakt hij ook gewoon de titel en veranderd de ping gewoon. Ook Game-Monitor.com geeft hem weer als up. Maar als ik de server nu wil connecten, blijft er in GTA staan: Connection to server.. Hij gaat hem niet binnen. Lokaal kan ik wel gewoon spelen. De ports heb ik zowel TCP als UDP ingesteld (Incomming Allow).

Ik heb werkelijk geen idee wat ik hier nu aan moet doen.. Zijn er misschien nog andere ports die ik moet openzetten? Ben ik iets vergeten te configureren?

Alvast bedankt!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
euh server die thuis staat? en je zit op het zelfde netwerk? Dan kun je niet je server zo maar op je externe adres benaderen (en dat probeer je wel)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-03 21:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat Teigetjuh hierboven bedoeld is dat je router waarschijnlijk nat-loopback niet ondersteund. :)

Je zou het eens vanaf extern kunnen proberen, waarschijnlijk werkt het dan wel. Intern moet je dan gewoon aan het interne IP adres verbinden in je Game :)

Als je niet weet wat NAT loopback is: [google=nat loopback] :)