De Creative Zen nano plus of de Sony NW-S703F. Deze twee spelers heb ik momenteel op het oog.
Ik ben namelijk op zoek naar een kleine speler, zonder groot kleurenscherm om foto's of filmpjes op te kijken ofzo. Het liefst met een radio erin en min. 1024 Mb geheugen. De prijs max. 200,-. Natuurlijk is de geluidskwaliteit het belangrijkste bij zo'n ding.
Deze twee zijn, wat er er tot nu toe van heb gelezen, allebij goede spelers. Wat ik echter het liefst wil is een speler met gewone batterijen zodat je die overal en altijd kunt vervangen. Ook de batterijduur vindt ik wel erg fijn als dat lang is. Dat is ook een rede waarom ik nog tussen deze twee zit te twijfelen. De creative heeft gewone batterijen maar die gaat ongeveer 18 uur mee. En de Sony heeft zo'n li-ion batterij en dus dus niet vervangbaar, maar die kan dan wel weer 50 uur mee. Opzich dus wel een aardige tijd. Wat ik me hierover alleen zit af te vragen is, hoe lang dit zo blijft. Volgens mij worden batterijen op den duur toch minder in levensduur, dus hoe is het over een jaar bij dit soort dingen ? Kunnen jullie mij wat advies geven wat dit betreft ? Misschien heb ik ook wel helemaal geen goede keus gemaakt of weet iemand een andere speler die nog beter is ?
O ja, ik heb al wel een rode speler gezien van sony, maar dat vindt ik weer zo'n lastige rare vorm.
Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen met de juiste aanschaf. Alvast bedankt !
Ik ben namelijk op zoek naar een kleine speler, zonder groot kleurenscherm om foto's of filmpjes op te kijken ofzo. Het liefst met een radio erin en min. 1024 Mb geheugen. De prijs max. 200,-. Natuurlijk is de geluidskwaliteit het belangrijkste bij zo'n ding.
O ja, ik heb al wel een rode speler gezien van sony, maar dat vindt ik weer zo'n lastige rare vorm.
Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen met de juiste aanschaf. Alvast bedankt !