[outlook express] automatisch doorsturen van mail

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:14

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ik wil graag als ik vanuit Outlook een email stuur vanaf een bepaalde account, dat deze mail automatisch ook wordt verzonden naar een ander emailadres.

Nu dacht ik dat het wel mogelijk zou zijn met de zgn berichtregels:

Deze regel toepassen nadat het bericht is aangekomen
Als het bericht van de account MYmail afkomstig is
Doorsturen naar blabla@gmail.com

Dus ik als ik vanaf mijn account MYmail een email naar iemand stuur, wil ik dat deze email naar die iemand gestuurd wordt, maar ook naar blabla@gmail.com

Op deze manier lukt het niet (getest en komt niet in gmail). Weet iemand of het wel op deze manier kan of anders hoe het zou kunnen?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Verwijderd

Kun je toch gewoon Bc (ontvanger ziet hiervan niks) of Cc voor gebruiken?

En anders zou je idd tools -> message rules gewoon moeten kunnen gebruiken? Maar dat werkt dus om een of andere reden niet bij jou?

Welke outlook en win versie heb je verder?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 19:20 ]

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:16:
Kun je toch gewoon Bc (ontvanger ziet hiervan niks) of Cc voor gebruiken?

En anders zou je idd tools -> message rules gewoon moeten kunnen gebruiken? Maar dat werkt dus om een of andere reden niet bij jou?

Welke outlook en win versie heb je verder?
Ja, tuurlijk kan ik cc invullen, of bcc, maar ik wil dat dus niet elke keer doen, dat is gewoonweg teveel werk (en ik vergeet het ook dan).

Ik wil dat het automatisch gaat. Maar met die regels lukt het dus niet. Want ik denk dat die regels alleen werken bij inkomende berichten en niet bij berichten die je zelf verstuurd (niet?).

Ik heb win XP met Outlook Express 6.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Galois schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:40:
[...]

Ja, tuurlijk kan ik cc invullen, of bcc, maar ik wil dat dus niet elke keer doen, dat is gewoonweg teveel werk (en ik vergeet het ook dan).

Ik wil dat het automatisch gaat. Maar met die regels lukt het dus niet. Want ik denk dat die regels alleen werken bij inkomende berichten en niet bij berichten die je zelf verstuurd (niet?).

Ik heb win XP met Outlook Express 6.
De berichtregels in Outlook Express zijn alleen voor inkomende emails, niet voor uitgaande. Daarmee zal het dus inderdaad niet lukken...

Edit: Als je perse bij Outlook Express wilt blijven heb je er niets aan, maar Mozilla Thunderbird 2 kan in ieder geval wel bij elk verstuurd bericht automatisch een BCC sturen naar een emailadres naar keuze..

[ Voor 14% gewijzigd door Cpt.Morgan op 19-06-2007 20:00 ]

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ja, er zijn er meer die dat kunnen.... Maar ik wil het met OE, wat waarschijnlijk dus niet kan.

En een andere oplossing dan regels terwijl het wel automatisch gaat?

Pagina: 1