Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
ik heb nog een oude SE usb kabel liggen
bij bijna elke SE zijn de kabels hetzelfde dus is het mogelijk om van deze usb kabel het usb gedeelte eraf te knippen en dan een 3.5 mm headphone plug erop te zetten?

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 17:02
Persoonlijk denk ik dat ze de pinnetjes voor de audio niet hebben aangesloten bij de USB-kabel.

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Inderdaad: de pinnetjes van mijn USB kabel (SE k800) bevatten de pinnetjes van de headset niet, het zijn de enige pinnetjes die niet op die stekker zitten.
Bovendien is in het k800 topic onlangs een linkje geplaatst naar een verloopje, die bijv via marktplaats voor 7 euro verkregen kan worden :)

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:47:
Inderdaad: de pinnetjes van mijn USB kabel (SE k800) bevatten de pinnetjes van de headset niet, het zijn de enige pinnetjes die niet op die stekker zitten.
Bovendien is in het k800 topic onlangs een linkje geplaatst naar een verloopje, die bijv via marktplaats voor 7 euro verkregen kan worden :)
ok 7 euro kan ik wel missen, maar om te kopen, te wachten daar heb ik geen zin in

op mijn usb kabel zitten alle pinnetjes maar zit er dan in de kabel geen audio?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

oddish2211 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:58:
[...]

ok 7 euro kan ik wel missen, maar om te kopen, te wachten daar heb ik geen zin in

op mijn usb kabel zitten alle pinnetjes maar zit er dan in de kabel geen audio?
Waarschijnlijk niet nee.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl