[SSIS] Jobs traag, dtsx direct uitvoeren niet

Pagina: 1
Acties:

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hoi,

ik heb in SQL Server 2005 een job gemaakt die mijn dtsx-en 1 voor 1 uitvoert. Voordat hij de dtsx-en uitvoert voert hij eerst nog een exe-bestandje uit om bepaalde data uit een andere database te trekken en in een txt-bestand te zetten, zodat de dtsx-en deze kunnen inlezen.

Als ik de dtsx-en met de hand uitvoer (in BI studio: rechtsklik op dtsx en "Execute Package" kiezen), gaat alles prima. Als ik dubbelklik op het genoemde exe-bestandje runt deze ook prima. Echter, als ik deze via de Job uitvoer, gaat alles zeer traag (dtsx-en) of lijkt zelfs niet uitgevoerd te worden (exe-bestand (dit bestand spuugt in principe meteen txt-bestanden uit, maar die komen niet)), maar hij failt niet. Als ik naar de performance kijk via de "task manager" dan is er ook nauwelijks (zeg maar geen) activiteit bij het uitvoeren van het exe-bestand via de job en weinig activiteit bij het uitvoeren van de dtsx-en... terwijl als ik ze met de hand uitvoer, er duidelijk sprake is van activiteit (cpu constant bezig) en resultaat.

Ik heb in mijn hostfile de volgende regel gezet (n.a.v. deze post op het microsoft-forum)
127.0.0.1 ctl.microsoft.com

dit lijkt er voor te zorgen dat de dtsx-en IETS meer activiteit vertonen (nou ja, lijkt, het is echt zo... ze gaan een stuk sneller, maar nog steeds veeeeel trager dan als ik ze handmatig uit zou voeren)... het exe-bestand wordt echter nog steeds niet uitgevoerd... (ook niet een beetje, er verschijnen nog steeds geen exe-bestanden).

ik heb een Credential aangemaakt "JobCredential" met als Identity "MyDomain/Administrator". Een proxy aangemaakt "JobProxy" met JobCredential als credential en bij Active to de following subsystem de volgende systemen aangevinkt:
- Operating System (CmdExec)
- SQL Server Integration Services Package.
daarna heb ik bij de steps van de job gezegd dat iedere step met runnen als "JobProxy".

Nou weet ik van het credential gedeelte niet precies de gedachte erachter, dus misschien dat ik hier iets fout doe, maar bottomline is. Hoe kan ik er voor zorgen dat de Jobs net zo snel worden uitgevoerd als een handmatige start van de dtsx-en en de exe? Of de job op z'n minst enige voortgang vertoont?

Gr,

Edward